Hvordan er det nu man gør?

Når man skal tage et screenshot???

Jeg skal have taget screenshot af noget korrespondence , med nogen der har fået en 9 ugers killing.
jeg fortæller dem at det er ulovligt, og både køber og sælger indrømmer at det ved de da godt, men det er ligemeget for katten har det jo fint. (den flyttede ind igår).

Så jeg har tænkt mig at anmelde det, men er selvfølgelig ret sikker på at de så sletter det, så vil lige sikre mig beviserne inden.

Ikke at jeg tror politiet vil gøre det store, men så må jeg jo skrue bissen på.

Tryk på “print screen” den ligger over home og delete kneppen i de fleste tilfælde.

så går du i paint eller andet billed behandlingsprogram og trykker “indsæt” via funktioner eller ctrl + V

Hvordan gør man så på en Mac??

Takker…

Så må politiet jo reagerere.
Om ikke andet ved at ringe til dem og tale med store bogstever, så de muligvis gider at fatte alvoren af det…

Man kan også bruge det der klippeværktøj.
Men jeg ved dog ikke om det kun er på Vista??

Du trykker cmd + Shift + 3 Så ligger skærmbilledet på skrivebordet og hedder “Skærmbillede …”

Du kan også trykke cmd + Shift + 4. Så kommer der en markør, så du kan vælge, hvad du vil tage et billede af. Igen lægger den billedet på skrivebordet.

:slight_smile:

[quote=Blabl;471745]Du trykker cmd + Shift + 3 Så ligger skærmbilledet på skrivebordet og hedder “Skærmbillede …”

Du kan også trykke cmd + Shift + 4. Så kommer der en markør, så du kan vælge, hvad du vil tage et billede af. Igen lægger den billedet på skrivebordet.

:)[/quote]

:tak: Så lærte jeg igen noget nyt :tak: