Hvordan er Sct. Hans-vejret hos jer

Vejret er strålende sol her. :slight_smile:

Hvordan er vejret hos jer?

Lidt billeder af mine kæmpevalmuer + en besøgsven. :slight_smile:

Sikke da nogle dejlige billeder :thumbup:

Her er det det skønneste vejr :slight_smile:

Sikke nogle flotte valmuer, nu er det vel ikke opiumsvalmuer du er begyndt at dyrke efter at du er gået på efterløn:høhø:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;395081]Her er det det skønneste vejr :slight_smile:

Sikke nogle flotte valmuer, nu er det vel ikke opiumsvalmuer du er begyndt at dyrke efter at du er gået på efterløn:høhø:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Gid det var efterløn - næh min pige - det er såmænd Folkepension. UF-

Så jeg må altså spæde lidt til…:klapper:

Sikke nogle smukke valmuer! Især det første billede med den lille besøgsven er super flot. :blomst:
Vejret er også rigtig dejligt hér. Men jeg kommer ikke ud i det alligevel for jeg er blevet syg. :argh: Jeg elsker ellers sådan at holde Sct. Hans med familien… :græde:

Vejret her er rigtig fint. Tillader mig at dele min Magnolia med dig som tak for de smukke valmuer :slight_smile:

Vi havde fantastisk vejr!

Vi sad på græsset på 5 øren helt til kl 21.30 før vi begyndte at småfryse. Men da vi rejste os og begyndte at gå ned mod bålet som i år var længere nede af stranden frøs vi slet ikke, det var skønt :slight_smile:

Stranden var sort af mennesker og der var en fantastisk stemning. Der var også masser af studenter og en del af dem smed alle deres noter på bålet, det vækkede begejstring :smiley:

[quote=Maria Amanda;395141]Sikke nogle smukke valmuer! Især det første billede med den lille besøgsven er super flot. :blomst:
Vejret er også rigtig dejligt hér. Men jeg kommer ikke ud i det alligevel for jeg er blevet syg. :argh: Jeg elsker ellers sådan at holde Sct. Hans med familien… :græde:[/quote]

Mange tak…
Rigtig god bedring…:inlove:

[quote=Mona Jensen;395308]
Rigtig god bedring…:inlove:[/quote]

Mange tak søde Mona. :inlove:
Jeg har det allerede bedre i dag - Heldigvis, for jeg skal jo læse til eksamen, og det er svært når ens hoved er helt grød-agtigt. :venter: