Hvordan er vejret hos jer?

Her hos os er det næsten overskyet og lidt koldt.
Lidt regn var ikke af vejen :slight_smile:

Jeg har fyret op i brændeovnen.
Og 6 katte ligger rundt omkring i stuen og i min seng.

Kun Cykelmyggen (den vildbasse) er ude.

Det kunne være sjovt at høre lidt om vejret rundt omkring i landet :?
Og hvad jeres misser laver :?

:):slight_smile:

Her er det også lettere overskyet - og det er dejligt, for jeg går og gør rent.

Ja, lad os få en ordentlig skyller med lidt torden i - både dyr og planter trænger vist snart til lidt væde.

:inlove::inlove:

Silke sidder lige nu og ser ud af vinduet, for der er altid noget spændende at se på.

:wehu:

Vejret i Ebeltoft er gråt og køligt :frowning:

Missere ligger og napper sig en lille lur fordi at de er trætte efter at have underholdt mig tidligt i morges -høhø

Ganske gråt og køligt med småregn ind imellem - det lugter lidt af tordenvejr…

Jeg vil gerne have sommervejret tilbage :frowning:

Her er det overskyet og lidt køligere end det har været de sidste par dage.

:inlove::inlove:

Her er det nærmest LUMMERT…

[bigswet]

Jeg sveder nærmest som en fyrbøder under fuld damp, mens jeg går og støjsuger og pudser og polerer…

-høhø

her i tilst er der overskyet,gråt og trist men stadig lunt i vejret, begge katte ligger og snorker, trixie har lagt sig i klædeskabet, der har hun nemlig hendes egen lille hule.
daffy ligger midt på gulvet i stuen og grynter.

hov forresten, trixie er lige braget ned af trappen til stuen og nu står hun ved madskålen og guffer

Ej det er da mystisk - Mona du bor ikke langt væk fra mig, men her har solen skinnet hele dagen. Der er dog nogle tynde skyer nu, men solen kan godt skinne igennem.

og nu står det ned i stænger og daffy vil i haven, tossede mis

Tunge skyer og det regner liiige så fint ned fra humlen.
Godt regnen ventede med at komme idag :ok:…i min selviskhed kom jeg til at tæke det :ups:
Her er dømt fred og ro. Den eneste jeg kan se er Habibi der ligger øverst i klatremiljøet hernede på kattekontoret.
Tror Mandalay ligger inde i vores seng, for Poul har lige strakt ryg (læs: taget 20 minutter på langs) og når han gør det, er hun der som en mis :tihi:
Sidst jeg så under reolen oppe i køkkenallrummet lå Sigariah der og puttede og Ouna hjalp mig med at sy nogle nullerputsenge der skal med til Herning på torsdag…inden jeg kom i tanke om jeg ville have middagsmad (mysli med minimælk).
Nu skal de sidste senge syes, og så skal jeg over at besøge min gamle mor og dernæst handle, så ugens indkøb er gjort. Dejligt i hverdagen skabe og skuffer er fyldt op.

I Glostrup er det lidt småskyet, men solen titter frem indimellem, og det er bestemt ikke koldt - nærmest lidt lummert.

Jeg sætter mig ud i haven nu og læser det sidste i min bog, Camilla Läckbergs Tyskerungen :slight_smile:

PS. Kattene er helt kåde og overstadige - een har fanget en solsort, men de vil ikke sige hvem :fløjte:

I Ry er det overskyet og koldt. :slight_smile:

Kattene ligger bare og flader ud. -tihi

Her er der sol og en rimelig temperatur til havearbejde, noget vi alle - uanset om det så er med hænder eller poter - deltager aktivt i :smiley:

Enkelte ligger dog og flyder på de dertil indrettede kattehylder, se bare her:

Mister, Knocke, Troy og Fanny er krøbet i skygge og holder øje med duerne og deres utallige forsøg på at bygge reder.

Overskyet her, men Amira ville helt sikkert hænge ude på sit kradsetræ på altanen, hvis jeg åbnede. Hun accepterer dog fuldt ud, at jeg i dag synes, det er for koldt at sidde for åbent vindue, så lige nu har hun bygget rede i en bunke tæpper i en lænestol :wink: Hun plejer jo også at sove på denne tid, når vi er på arbejde i hverdagene.

Let skyet og lummert har det været på falster, vi har ordnet have mig og alle misserne, de har klatret i træer og holdt øje med hvad det nu var jeg lavede.

Nu ser skyerne dog mere tunge ud, så mon ikke det begynder at regne om lidt, men så er jorden da også lidt lettere at grave i.

Søde Rikke :slight_smile:
Nu er jeg da nysgerrig :tihi:

Hvor bor du???

[QUOTE=En forhenværende bruger;173931]Her er der sol og en rimelig temperatur til havearbejde, noget vi alle - uanset om det så er med hænder eller poter - deltager aktivt i :smiley:

Enkelte ligger dog og flyder på de dertil indrettede kattehylder, se bare her:

Mister, Knocke, Troy og Fanny er krøbet i skygge og holder øje med duerne og deres utallige forsøg på at bygge reder.[/quote]

Tak for det fine billede.
Hvor er de dog smukke alle som én :wehuu:

Nu regner det her :thumbup:

Her på Amager har solen skinnet det meste af dagen. Der fløg lige nogle meget grå skyer hen over os, så vi troede vi ville blive våde, men der kom ikke noget ud af dem.

Det er meget heldigt, for vi har været ude og sætte de første pæle i jorden, så projekt “Indhegnet forhave” har haft sin spæde start i dag :slight_smile:

Det støvregner lidt her i Århus V… Skyet hele dagen og køligt