Hvordan fejrer I titler?

Jeg er rimelig sikker på at emnet har været oppe at vende før, men kan ikke huske (eller søge mig frem til) om det har været i en tråd for sig selv eller som en forgrening af et andet emne, så nu spørger jeg altså - muligvis - igen :tihi:

Hvordan har I fejret jeres titeltagere på udstillingerne?

Jeg er udmærket klar over at jeg er udstyret med en defekt hjerne på visse punkter, et af dem er desværre at spekulere for meget :ups: Så selvom Junior stadig mangler det sidste certifikat for at blive Supreme, har min hjerne det meste af et år været igang med planlægning, overvejelser, spørgsmål, kutymer og så videre.

Så det kunne faktisk være rigtigt hyggeligt at høre hvad I andre har gjort? Måske med nogle billeder til inspiration?

I dag var der en JW blandt en af de semi-langhårede, hvor der blev budt på lækker kage (i rigelige mængder), små slikposer, chips, saltstænger, Asti og sodavand. Jeg synes i hvert fald at kage-delen var super, og der er jo ingen, der siger at det ikke må være en hjemmebagt chokoladekage i stedet for bagerens flødekage-fætter. :ok:

Jeg har ikke selv nogle titler at prale med, så den del har jeg til gode endnu.

Vi håber på (:kryds:), at Jelly får sit sidste CACIB og dermed bliver IC i morgen, og oprindeligt var det ikke meningen at fejre det, men jeg blev overtalt :wink:

Vi har købt chokolade, slik, sodavand, champagne (asti) og selvfølgelig Jelly Beans :høhø: Jeg synes ikke, at IC som sådan er noget særligt at fejre, men nu gør vi alligevel lidt ud af det - hun er jo trods alt vores første IC, og det skal da nok blive hyggeligt :slight_smile:

Men ellers er det meget normalt at folk har chips, flødeboller, kage, slik og drikkevarer med - altså ikke nødvendigvis alle tingene.

Da Dille blev Supreme gav vi Asti, vin(rød/hvid), sodavand, slik og chips til dem der kom forbi for at sige tillykke på den udstilling. Og da han blev Supreme Grand Alter og RW i samme showsæson der slog vi os jo sammen med de andre incl dig, da du jo havde fået en RW på Gizmo også dengang :slight_smile: Og der er vist billeder fra dengang du har taget for jeg husker du sendte mig et par billeder af Dille der vadede rundt på præmiebordet og bare råhyggede sig og der kan du se hvad vi serverede på udstillingen :lol:

Tillægsspørgsmål:

Fejrer I katten på den udstilling hvor titlen opnås eller først på næste udstilling?

Ved i hvert fald med mig selv at jeg er rigeligt overtroisk til at frygte at jinxe det hele så jeg planlægger at gå med livrem og seler på det punkt :høhø:

[QUOTE=Gizzemissen;738185]Tillægsspørgsmål:

Fejrer I katten på den udstilling hvor titlen opnås eller først på næste udstilling?

Ved i hvert fald med mig selv at jeg er rigeligt overtroisk til at frygte at jinxe det hele så jeg planlægger at gå med livrem og seler på det punkt :høhø:[/QUOTE]

Jeg fejrede først da titlerne var kommet i hus, altså på en udstilling efter :slight_smile:

Tina vi kan da bare fejre sammen i Brædstrup :smiley:
“burde” vel slæbe Yasha med som burhygge til Unni der og få fejret hans IP :tihi:

[QUOTE=PiaB;738195]Tina vi kan da bare fejre sammen i Brædstrup :smiley:
“burde” vel slæbe Yasha med som burhygge til Unni der og få fejret hans IP :tihi:[/QUOTE]

Jeg kan godt slæbe en lille sodavand og en pakke Pringles med til dig og mig i Brædstrup meeeeeeen…tror altså jeg venter og ser hvordan det går inden jeg begynder at bage og købe mere ind :wink:

Da Spike blev SP fejrede vi det på dagen :slight_smile:
Vi havde købt Asti , sodavand , havde kaffe og the med , min mor havde bagt en lækker gulerodskage med ostecreme, der var slik og chips .
Desværre har vi ingen billeder af det Sejr havde indstillet kameraet forkert:(

Da vi var i Flensborg fejrede vi Lene´s Cliffhanger lidt forsinket .
Vi havde nemmelig kage med som min mor havde bagt :slight_smile:

Penny blev Supreme Grand Champion Alter på udstillingen i Givskud, det vil vi fejre på Viking Cats udstilling i marts i Albertslund. Jeg havde slet ikke rgenet med hun fik den Best Cat så var ikke lige forberedt på noget, hvilket nok også er meget godt :slight_smile: Vil hellere fejre hende efter, så er der ikke noget der blev jinxet :slight_smile:

Ja, du skal i hvert fald ikke forsøge at gøre det samme dag som du går steward :tihi:

Jeg ville jo egentlig have fejret Diegos Supreme Premier-titel i dag med Asti, men det måtte jeg opgive, pga. manglende tid :høhø:
Så det regner jeg med at må blive i Brædstrup, så slæber jeg lige kokarder, kat, asti og måske noget mundgodt med, for der skal jeg ikke gå steward… :slight_smile:

Jeg fejrer først udstillingen efter katten har opnået en titel og kun “høje” titler - dvs. supreme, RW, IW.
På TICA udstillingen i Givskud arrangerede vi et bord med praleting, slik og drikke varer og så kørte der et
billedshow af de vindende danske TICA katte. Det var meget festligt.

[QUOTE=Eife;738230]Ja, du skal i hvert fald ikke forsøge at gøre det samme dag som du går steward :tihi:

Jeg ville jo egentlig have fejret Diegos Supreme Premier-titel i dag med Asti, men det måtte jeg opgive, pga. manglende tid :høhø:
Så det regner jeg med at må blive i Brædstrup, så slæber jeg lige kokarder, kat, asti og måske noget mundgodt med, for der skal jeg ikke gå steward… :)[/QUOTE]

Øj det vil jeg glæde mig til

de gange jeg har fejret mine katte har det været med chips og Asti. En enkelt gang var der jordbær med chokolade på .
Sys ikke det drejer sig så meget om hvad vi propper i munden, men mere at vise sammen med sine venner at man er glad over at katten har gjort det godt.
Glæder mig til vi skal hylde Junior.

Også jeg :tihi: Men nok mest fordi at så har jeg kuld med

[QUOTE=Eife;738230]Ja, du skal i hvert fald ikke forsøge at gøre det samme dag som du går steward :tihi:

Jeg ville jo egentlig have fejret Diegos Supreme Premier-titel i dag med Asti, men det måtte jeg opgive, pga. manglende tid :høhø:
Så det regner jeg med at må blive i Brædstrup, så slæber jeg lige kokarder, kat, asti og måske noget mundgodt med, for der skal jeg ikke gå steward… :)[/QUOTE]
Ihhh, det glæder jeg mig til, så jeg bytter gerne colaen med et glas Asti.

Irene - hehe, det er i orden :høhø: Du må dog også gerne få begge :wink:

Glæder os til at fejre Diego i brædstrup , indtil videre står udstillingen i vores kalender. :slight_smile:

Altså man behøver vel ikke alverden anledning til at åbne lidt champagne :slight_smile: Men det er nu længe siden vi sidst har fejret en titel fordi i øjeblikket bruger jeg mere energi på at lave JYRAK end på at udstille egne katte. Men vi fik faktisk et glad boblevand og lidt mundgodt i Vorbasse, da vi fik vores første Supreme Premier! (Har haft mange tidligere, men det var med den “gamle” titel Euro CH. / Pr.) Majken og Brian har flittigt udstillet Wehnert´s Johnnie B. Goode, og det var en dejlig anledning :slight_smile: I Vorbasse fik de så en afløser med hjem, i form af Wehnert´s Frankie Goes To Hollywood, en trekvartbror til Johnnie, så med lidt held skal vi vel have boblevand og mundgodt igen om ca. 3 år.
VH
Susanne