Hvordan føles den?

DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME GRY!

Jeg så mig ikke for :ked:

Jeg har lige haft smækket mikroovnens låge over Willows hale og han skreg! :doh::ked::sorry:

Hvordan føles en brækket hale?

Åh jeg er så ked af det lige nu! :sorry::ked::sorry::ked::sorry:

Den føles brækket - altså som et knæk.
Men jeg vil tro, at han får en hævelse på halen.
Jeg havde engang en kat, der lavede et eller andet jeg ikke opdagede og hun havde en fortykket hale i flere måneder.

Åh det vækker dårlige minder - jeg stod en gang på Mussis hale og brækkede den næsten ved det - hold da op - heldigvis var den ikke brækket, men Mussi var godt sur på mig hvilket heg forstår - men det var nu ikke med vilje…

Jeg husker stadig den følelse af halen under min fod og det er MANGE år siden

Skal jeg tage til dyrelæge med ham og få det chekket?

Jeg smækkede engang en bildør over min gamle kats hale. Han skreg som en sindsyg. Men der skete ikke noget.

Hvis du kan føle at den er brækket, så skal du vel afsted. Er der et knæk på den eller er den som den plejer?

Vent nu og se i morgen. Hvis han bliver sur, når du rører ham på halen, kan det være … ellers ikke.

Altså han bevæger selv sin hale, og da jeg tog fat i den og mærkede hele vejen ned så greb han fat i min hånd og slikkede mine fingre og napsede lidt og slikkede sin hale. jeg kan mærke hale hvirvlerne.

Han viftede med spidsen af den imens jeg mærkede og han sagde ikke noget, og havde ikke lagt ørene ned eller noget

Så er der næppe noget galt :slight_smile:

Åh pyha…

For pokker et chok…

for pokker en omgang dårlig samvittighed!

Jeg ville nok lige vente til imorgen og så checke igen :slight_smile:

Viser han smerte vil jeg da nok kontakte dyrelægen, men om han kan gøre noget ved det ved jeg ikke :slight_smile:

Nej det er vel lidt svært at gipse en hale ikke?

Sandsynligvis har du ramt det yderste af pelsen på halen:kryds: - katte kan godt være drama queens i den slags situationer-what Hvis han kan bevæge halen frit - dvs den hænger ikke uvant - så er der højst sandsynligt ikke sket noget.:kram:
mvh Camilla

Det skal du da ikke have dårlig samvittighed over. Jeg har som sagt gjort det med en bildør, og så har jeg tråd på kattene en del gange, på poter og haler, jeg har os fået sparket dem fordi de gik i vejen. Det er altså ting som kan ske, når en kat vil være med til aaaalt :slight_smile:

Det er godt han virker til at have det fint. :slight_smile:

Måske du skulle vænne dig til at han ikke måtte være køkkenbordet når du laver mad, så det ikke sker en anden gang :slight_smile:

Åh ja … det der med at sparke til kattene … dét gør jeg altså også ofte :ups:

ja jeg laver også tit den der med at få sparket til willow - han vil meget gerne gå ½ skridt foran mig, og hvis jeg så ikke har set ham…

Især om natten når jeg skal op og tisse har jeg fået hjertestop et par gange når jeg har været ved at stå på hoved over ham

Ja de fiser ind foran mine ben som små maschocister herhjemme - det værste er hvis jeg rammer en killing så den flyver lidt - jeg får det skide skidt, men katten er total upåvirket:-)

Her i huset er det især Fysse og Sigurd - de store skrumler som ikke flytter sig, når man kommer gående - der bliver “sparket”, så man kan komme forbi.
mvh Camilla

Det samme gjorde jeg idag. Jeg skulle ud på toilettet, og jeg går lidt stærkt, pludselig er der en killing foran mig som jeg får ramt, så jeg næsten skvatter, 2 sek efter er den mellem benene igen, og så røg den ud til siden. Der satte den sig på røven og lige kiggede “hva faen skete der lige der?”

Der fik jeg godt nok ondt af den :ups:

Hos mig er der “TOTALT FORBUD MOD KATTE I KØKKENET!” fra første øjeblik.
Kogeplader, ledninger til elkander, glas og andet “godt” skal mine mitter ikke i karambolage med.
Så jeg har været helt konsekvent fra starten “UD AF KØKKENET!” brøles der.
At ham den lille røde har fundet ud af, at det er der, godbidderne tillaves…
Og hende den sorttabby har fundet ud af, at det er der, fodertønden står…
Og luuusker sig derud - men de ved godt, at de er på gale veje, og der falder stemmekraftigt brænde ned! Evt ledsaget af “beskydning” med ufarlige genstande a la papirkugler og andet let ved hånden.
Af gode grunde. Det er farligt område for en nysgerrig, livlig misling. Hvis det er praktisk muligt, så vil jeg anbefale dig den samme strategi.
De finder ud af i 98% af tiden, at de godt kan holde udkig fra dørtrinet - og kalde, hvis jeg er forlænge derude :slight_smile: