Hvordan føles den?

… Kender det godt Gry , det med dårlig samvittighed , nu går vi ikke med sko herinde ,men alligevel kan man let kommer til at jokke på enten deres hale eller lille pote :S… Puhu …

Håber hans hale er ok i morgen :kryds:

Hvordan har halen det Gry?

uha jo - DEN kender jeg

Vores klatrmiljø står lige op af køleskabet og når lågen åbner er der en fristende revne mis kan udforske…

jeg lavede en mega brøler forleden, for jeg stiller noget i køleskabet og vil lukke lågen som ikke vil i - det plejer jo bare at betyde at der er lidt der skal skubbes til…

på samme tid hører jeg et vræl og som den gode mor jeg er vil jeg jo skynde mig at se hvad der er galt… så den køleskabslåge der ikke vil i - den skal altså lukkes i en fart…

så jeg trykker lidt hårdere for at få den i - men nu lyder vrælet ENDNU højere… og jeg ser en rød tot der stikker ud…

jeg flår lågen åben og løber om på den anden side og hiver missen fri af lågen og nusler og pusler og føler mig som verdens værste mor… hvor kunne jeg dog klemme den lille pote??? hvordan kunne jeg være så ond…

så jeg sætter mig ned med mis og trykker og hiver og nusser poten til jeg er sikker på der ikke er noget galt,… mis nyder vist bare opmærksomheden…

jeg følte mig SÅ forfærdelig resten af dagen… den lille pote!!

jeg håber virkelig Willows hale er ok Gry… !!

Jeg har ligget og puttet med ham her til morgen og der piskede halen under dynen.

Jeg har lige for et øjeblik siden trykket ham hele vejen ned af halen og der prøvede han at stikke af og slikkede og bed i mine fingre.

Så tog jeg ham op i armene og nussede ham i nakken med den ene hånd og gned og trykkede på halen hele vejen ned med den anden, og missen begyndte at spinde.

Jeg håber det er tegn til at der ikke er sket noget. Jeg kan ikke se noget “knæk” jeg kan dog se et sted hvor den er lidt tykkere end den var før, men måske det blot er en hævelse?

Han leger og hygger og nusser så jeg tror umiddelbart ikke han har smerter?

En let hævelse/forstuvning er vel at forvente - den skulle gerne gå i sig selv igen i løbet af nogle dage. Jeg ville ikke bekymre mig om det, med mindre hævelsen vokser (for det kan være tegn på betændelse).
mvh Camilla

En brækket hale vil “hænge” bag bruddet, den kan ikke løftes. Så når han pisker med den kan du vist godt ånde lettet op:)

Marina

Katte SKAL bare være i vejen…

Her er der også flere gang blevet klemt poter når vi har lukket døre eller også er de på vej ud, uden vi ser det når vi lukker døren…

De bliver trådt på poter og haler fordi de hele tiden skal være med :stuck_out_tongue:

Og ja, her er de også blevet sparket fordi de zig-zagger - og nogen spæner der en kat ned af vores trappe - en kat på hver side… så stopper man altså op for ikke at stå på næsen :stuck_out_tongue:

Sådan er katte bare :stuck_out_tongue:

Åh det var godt at læse:-)