Hvordan fungerer JYRAKS tilmelding?

Jeg har nu siddet og kigget lidt på tilmeldingssiden til Middelfart.

Jeg fatter bare ingenting :ups:

Først er det ikke muligt at tilmelde fordi der står 0 i begge dage.

Så er der pludselig en plads den ene dag, og nu står der så -4 og -3.

Nu er mit spørgsmål så, hvordan forvaltes de pladser der er:?

Er det efter hvornår man har betalt eller er det muligt at flere tilmelder på den samme plads:?

ja jeg er forvirret, og ville egentlig gerne have min kat med begge dage, men umiddelbart kan jeg ikke hitte ud af hvordan jeg skal gøre det.

Han er tilmeldt den en dag.

Er der nogen der kan skære det ud i pap, så en fattesvag som mig forstår det :?

Nu har jeg så lige fået en mail om at min tilmelding er ugyldig pga overbookning, hvilket jeg overhovedet ikke forstår hvordan kan lade sig gøre.

Der stod at der var een plads og at jeg skulle betale med det samme.
Hvilket jeg selvfølgelig gjorde. DUMT set i bakspejlet, for som jeg har forstået JYRAKs politik, refunderes udstillingsgebyret ikke.

SUK hvor er det dog blevet besværligt at melde til udstillinger nu om dage.

Jeg kunne forestille mig at når den står i 0 og der så er en der går ind og framelder, så kommer den i + og så hvis der er 2-3 stykker som trykker på tilmeldingsknappen samtidigt, så kan den ende i minus.

Det er dog kun et gæt :slight_smile:

Jeg tvivler på at du kan få din kat meldt til, for jeg har fået en mail fra JYRAK, hvor der står at der er lukket for tilmelding.

Men jeg ved selvfølgelig ikke om muligheden er der, hvis der er nogen der melder fra. Ved Hornslet udstillingen havde jeg også kun nået at få Alta meldt til om søndagen, og ville rigtig gerne med lørdag også. Så jeg trykkede F5 en milliard million gange om dagen, indtil lørdagstallet kom i + og så skyndte jeg mig at melde hende til, og det lykkedes. Der havde jeg dog ikke forinden fået en mail om at der var lukket for tilmelding, så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre nu.

Da der stod +1, skyndte jeg mig osse at tilmelde.
Altså jeg har fået en mail om at katten er tilmeldt søndag fra JYRAK, samt en kvittering på at jeg har betalt gebyret.
Så kommer der pludselig en mail fra Annie Orthmann om at min tilmelding er ugyldig, derfor forstår jeg intet.
Jeg har jo kvittering på at han er med, og at jeg har betalt.

Bekræftelse:
Hermed bekræftes, at du har tilmeldt din kat(te) til udstillingen i

Middelfart, 27-28. Juni 2009
Middelfart Idræts- og Kongrescenter
Færøvej 74-76 5500 Middelfart

hvordan skal jeg så forstå den??
Er jeg tilmeldt eller ej??
Uddrag af den mail jeg har modtaget.

Bekræftelsen er automatisk genereret. Hvis Annie personligt har skrevet til dig, at du ikke er tilmeldt, er du ikke tilmeldt.

Jeg ka’ forestille mig, at JYRAK måske har været ved at bytte en kat ud i systemet og det var derfor, den et øjeblik stod i +1.

Underligt system hvis jeg må sige min mening om det.

Jeg gætter mig bare til, at det er sådan, det kan være gået til… Er ked af det på dine vegne :frowning:

Mht. gebyret, så er du da ikke påkrævet at betale… Det er jo for tilmelding, man betaler og du ku’ jo ikke blive tilmeldt. Spørg evt. lige Annie om hvordan og hvorledes med dit betalte gebyr :slight_smile:

Har lige skrevet sammen med Annie og vi er kommet overens om at gebyret returneres til min konto og jeg overvejer om jeg vil tilmelde til ventelisten.
Dette er dog lidet sansynligt, for jeg synes det er alt for bøvlet.
Og det er endda ikke mig selv der skulle komme med katten, så derfor tror jeg at vi afstår for yderligere med Middelfart udstillingen.
takker for svar:)