Hvordan har vejret været hos jer i dag?

Så lige på TV at det har regnet meget nogle steder i landet. Her mellem Herning og Vildbjerg har det været ret blæsende, lidt under 20 grader, tørvejr og solskin hele dagen.

Det har været skønt - skiftende mellem skyet og solskin :smiley:

Hvordan vejret har været her på Farre Hedevej…aner jeg ikke -høhø for i formiddag lå jeg med rumpetten i vejret og vaskede gulve og lidt over halv to kørte jeg hjemmefra.
En sød pige havde købt klatremiljøer ind for mig til mine hittekatteting og fra hende kørte jeg videre ud for at hente fræk hanmis til La-Toya.
Men jeg havde medvind hjemad [smilie=hate-tunz.gif] …så vinden må være nord- nord/vest [bigloony]

det har VÆLTET ned - virkelig stået ned i tove meget af dagen… KBH er plaskvåd

Tror nok der kom nogle forfærdelige regnskyl på Amager, men jeg sad og arbejdede så bemærkede det ikke så meget. Det regnede ikke da jeg kørte hjem i hvert fald. :slight_smile:

Det har været helt vildt underligt vejt på Amager. Flere kortvarige og super kraftige, ja nærmest tropiske, skybrud -what Og for ikke at tale om vejret igår nat! -what -what Det var vildt med alle de lynnedslag!

I den nordjyske ødemark har vejret været skønt i dag, sol og mildt og misserne nød udelivet i haven.
Dog skulle der absolut komme en byge da jeg tog på besøg hos Mai og misserne :slight_smile:

Marina

Her har det været meget bådet været solskin og regnet ret så kraftigt, der blev bare åbenet for slusen og så vælte det ned… -what

Her er det bare sol og MEGET varmt… -altforvarmt Godt ACen er opfundet -høhø

Hvad er meget varmt :? Håber IKKE det er over 32 ¤

Let blæst.
Ca. 20 grader.
Solskin til tider skyet.
Lige til at nyde.

Der var selvfølgelig mega varmt i går da jeg skulle ud og levere kager, så jeg måtte køre hele vejen til Silkeborg (i myldretiden) med vinduer og soltag åbne samt blæseren for fuld drøn, skulle jo ikke risikere kagerne smeltede inden levering.

Det tog 1 time og 15 min til Silkeborg… det tager normalt 40 min. suuuuuuuuk

Nå men kagerne blev leveret og de var ellevilde :slight_smile:

Hihi…det var da godt det ikke blev til en splatkage -høhø

Nej heldigvis ikke -høhø kun 31,5 grader i skyggen… -waytohot

Det er fisme også rigeligt…min korttidshukommelse er ikke værre end jeg stadig kan huske for 14 dage siden, da vi i DK svedte som gale…kattegale -høhø
Jeg var faktisk en smule bekymret for mine kræ velvidende de ikke kunne få bedre forhold, for de kunne gå i skyggen og lægge sig under nøddebuskene OG ind i vores hus som er overranskende kold om dagen til sidst på eftermiddagen.
Men bekymret var jeg nu. -uha

Nej heldigvis ikke -høhø kun 31,5 grader i skyggen… -waytohot[/quote] Åh, send du bare 5 grader hertil, det trænger vi meget til, synes jeg. Bladene rasler af træerne her i øjeblikket -ked

Nej heldigvis ikke -høhø kun 31,5 grader i skyggen… -waytohot[/quote] Åh, send du bare 5 grader hertil, det trænger vi meget til, synes jeg. Bladene rasler af træerne her i øjeblikket -ked[/quote]

Jeg sender gerne 10 grader…så kan jeg også ordne noget i haven, for nu er det altså alt for varmt… -uha

Nej heldigvis ikke -høhø kun 31,5 grader i skyggen… -waytohot[/quote] Åh, send du bare 5 grader hertil, det trænger vi meget til, synes jeg. Bladene rasler af træerne her i øjeblikket -ked[/quote]

Jeg sender gerne 10 grader…så kan jeg også ordne noget i haven, for nu er det altså alt for varmt… -uha[/quote]

Vent lige med at sende til i morgen, temperaturen her pt. er pragtfuld at sove i. Åhhhhh, jeg vil glæde mig til en sommerdag i morgen. Og gør det nu lige ordentlig, når du afsender Birthe :stuck_out_tongue:

Skal nok prøve at gøre det rigtig May-Britt og lykkedes det ikke, ja så må jeg tage lidt fat indendørs istedet -sorry

Næh, et eller andet må være glippet for dig Birthe. Det øsregner her i dag og temperaturen er på omkring 17 grader.