Hvordan holder I Sankte Hans og hvad skal I spise?

Ja, som overskriften siger, er jeg nysgerrig, hvad skal I? Vi skal ud og sejle og se bålene fra vandet af, så det bliver hjemmelavede sandwiches, ikke noget fancy :wink:

Vi har ikke nogen tradition på det “område” - sidste år fik vi uventede gæster og endte med at grille - og glemte at komme til båltænding…
I år tror jeg, at vi spiser en rugbrød, inden vi går til den lokale båltænding (hvor der vist sælges pøller, brød og vand)

Det lyder dejligt med en sejltur - kunne forestille mig, at det er smukt fra den siden også!

Her bliver det ren afslapning foran TV og følge Le Mans, og så skal vi i aften lave burgere nom nom. Ingen af os har som sådan lyst til at tage ned i parken og se på bål, så vi snupper blot lidt hygge med lidt lys herhjemme :slight_smile:

Jeg skal ikke noget specielt det bliver hvis bare til strikketøj og tv med en kat på maven.

Jeg holder det overhovedet ikke - så her er det ganske almindelig søndag :slight_smile:

Jeg holder det faktisk ikke medmindre jeg er inviteret til noget, og det er jeg ikke umiddelbart i år, så det er bare hjemlig hygge med kattene…

har ikke holdt sankt hans i en del år efterhånden, så for os er det en hel alm søndag

Vi skal have gl. dags grydestegt kylling - og så går vi lige ned på stranden og ser bålene. Ellers ingen planer, jeg skal have eksaminer både i morgen og i overmorgen, så jeg skal tidligt i seng. :slight_smile:

Vi hjælper en veninde med en flytning sammen med venner og famile. Når vi så er færdige skal vi herhjem og grill og hygge og ned og se bål.

Vi plejer at have venner på besøg til grill og se bål. Så det er vel fast tradition.

vi holder det altid :slight_smile: men da det har pisset ned i en del timer nu - så bliver det bare hjemme - evt med et lille bål i bålstedet :slight_smile: - ikke noget stort eller noget…

men grillet ko - og nye kartofler - det skal vi have :slight_smile:

For mig er det en almindelig søndag - og jeg ar absolut ingen planer.
Der er ganske vist bål mm i min bebyggelse, men da det nok desværre mest går op i alkohol, er det ikke noget jeg deltager i.

For mig er det bare en almindelig dag og vi har inviteret et vennepar på frikadeller :slight_smile:

Nogle år har der været fælles grill med naboerne og bål og alting. Jeg tror nok der er planlagt noget bål i aften osse, men jeg skal på arbejde, så…

Jeg er hverken vild med store bål eller sammenstimlede mennesker :wink:
Men hvis vejret er til det håber jeg vi sidder på altanen med en luksus-pizza (Ikke fordi der er ekstra meget indhold på, men fordi den er rigtig go’), en gravad laksemad og et glas kold rose cremant. Og jordbær :slight_smile: Så havde jeg planer om en masse tændte lanterner i tusmørket… Men, som vejret set ud, skal man nok ha’ sweater på for at sidde derude, og det er nu ikke helt det samme
Vi må se hvad det bliver til :slight_smile:

Hvis vejret holder nogen lunde tørt, så skal hundene og jeg op og se bål på fodboldbanen. Vores vej holder sankt hans hvert år med en masse aktiviteter for børn - men da jeg ikke har børn, så kigger vi bare bål.
Hvis det regner må jeg lave mit eget lille bål herhjemme - eller se på andres billeder af bål på facebook :høhø:

Jeg kunne godt have tænkt mig at være en tur forbi Frederikssunds vikingemarked, i forbindelse med vikingespillene.
I aften holder de også Skt Hans. dybt suk
Men pengepungen holder ikke til at tage derop alene.

Har dog haft snakket lidt med min mormor for et par dage siden, om at vi jo evt. kunne tage forbi Rheumhus’ Skt Hans.
Der plejer at være mad-vogn, vand & våde varer, kendte ansigter fra min og den anden gård, stort bål, og fyrværkeri.
Jeg skal bare ud af bagdøren, og gå max 100m. :høhø:

Heldigvis går det ikke op i alkohol, selv om der selvfølgelig er nogle der kigger lidt dybt i dåserne…

Før i tiden var jeg gerne ude & se på bål, i selskab med venner. Evt også spisning inden, ofte grillmad. Men i år bliver tredje gang jeg sidder her hjemme, med alle vinduer lukket helt i! Efter min lejlighed brændte i 2011, bliver jeg ofte angst når jeg lugter røg, så jeg vil helst være hjemme så jeg kan se at mit hjem ikke brænder ned, selvom jeg kan lugte røg :S Jeg håber virkelig jeg kan lægge det bag mig, en skønne dag! :kryds:

Her er det bare en almindelig søndag, så jeg skal ikke noget :slight_smile:

ahhhhh ka det nu osse passe, jeg troede du skulle ud af flyve og vise de andre vejen

Uh haha på Behandlingscenter Tjele, hvor jeg blev ædruuuu 9 år ago :smiley: Sammen med ca 900 andre ædru og musik af Michael Falch der også har været behandlet der i sin tid. Vi spiser helstegt til en 50er :smiley: Og deler mønter ud for ædru år fra 24 timer til ca 30 år og det er verdens sjoveste FEST :smiley: