Hvordan man afliver en norsk ål

Lille peter var og ligesom andre drenge i hans alder meget nysgerrig.
Han havde hørt ganske meget omdet her med sex fra andre drenge og undrede sig ret meget over hvordan det gik til.
En dag spurgte han sin mor, som blev vældig genert og i stedet for at forklare, sagde hun til ham om at gemme sig bag gardinet om aftenen og så kigge på hans ældre søster og hendes ven.
Det gjorde han så og den følgende morgen beskrev peter det hele for hans mor.
Søster og hendes ven sad og snakkede et stk tid, derefter slukkede vennen næsten alt lyset for derefter at kramme og kysse storesøster.
Jeg tror hun blev ret syg af det, for hendes ansigt så mærkeligt ud og det må hendes ven også ha ment, for han lagde hånden indenfor hendes blusefor at mærke på hendes hjerte, præcis som en læge ville ha gjort, men han var åbenbart ikke lige så dygtig som en læge, for åbenbart havde han problemet med at finde hjertet. Jeg tror også han begyndte at blive syg, for snart begyndte de begge at blive forpustet.
Hans anden hånd måtte ha været kold, for han lagde den op under søsters kjole, søster blev værre, hun begyndte at stønne,sukke og vride sig og hun faldt næsten ned af sofaen.
Så var det feberen kom,jeg ved det var feber ,søster sagde nemlig hun følte sig hed, til sidst fandt jeg ud af hvad det der gjorde dem syge, en stor ål var kravlet ind i vennens bukser på en eller anden måde, den hoppede pludselig ud af hans bukser og stod der,ca 25 cm lang. Vennen tog derefter et godt tag i den for at forhindre den i at stikke af. Søster blev bange da hun så den for hun sagde,det var den største og tykkeste hun nogensinde havde set, men jeg ku nu godt ha fortalt hende at dem i søen var størrer.
Søster blev pludselig meget modig og uden frygt forsøgte hun at aflive den ved at bide hovedet af den.
Pludselig gurklede hun og slap ålen,jeg vil vædde på at den bed hende.
Derefter tog hun fat i den med begge hænder og holdt den fast,mens hendes ven tog en mundkurv frem af sin lomme og satte den på ålen.
Søster lagde sig tilbage og spredte benene,så hun kunne få et saksegreb om den, vennen hjalp til med at lægge sig ovenpå ålen.
Ålen kæmpede imod som bare fanden,søster begyndte at stønne og vride sig og hendes ven væltede næsten sofaen.
Jeg formoder de ville aflive ålen ved at mase den mellem sig og efter et stk tid stoppede ålen med at røre sig, søsters ven sukkede dybt, han rejste sig for at se på ålen, de havde dræbt ålen, det var helt sikkert den var død for den hang slapt ned og en del af indmaden hang ud af den.
Søster og hendes ven var trætte efter kampen mod ålen, men de begyndte at kæle igen, han begyndte at kramme og kysse hende igen og jeg så at ålen ikke var død alligevel, den hoppede ret op og begyndte at kæmpe for sit liv. Jeg tror at en ål har ni liv ligesom en kat eller noget lign.
Denne gang forsøgte søster at dræbe den ved at sætte sig på den og efter 25 min brydning , så var ålen endelig død.
Jeg ved med sikkerhed at den var død, for jeg så søsters ven skrælle skindet af den og trække det ud i toilettet.
SÅDAN FANGER MAN ÅL OG AFLIVER DEM

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -rofl -rofl -rofl -rofl -rofl -rofl -rofl -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

nå så det er sådan man gør,det skal jeg huske hvis jeg kommer til norge og møder en norsk ål

Johnny dog og så på dette pæne katteforum -uha -uha

-hahaha -hahaha -hahaha

-øøøvvvs -øøøvvvs :smiley:

he he he :smiley: