Hvordan med sterilisationer?

Jeg har netop fået steriliseret to hunkillinger. Min dyrlæge har kun fjernet æggestokkene. Jeg har diskuteret dette med hende tidigere, for jeg vil nemlig gerne have, at både æggestokke og livmoder fjernes. Min dyrlæge mener, det er en gammeldags holdning at ville fjerne det hele.

Hvordan gør andre dyrlæger:? Hvor meget beder I dem om at fjerne ved sterilisation af killinger:?

Jeg beder om at få alt fjernet udfra devisen… Er der ikke noget er der heller intet der kan blive sygt :slight_smile:

Har lige fornyligt læst om en træls historie fra udlandet hvor katten bliver ved med at gå i løb. Den skal nu under kniven for 3. Gang - denne gang tager de det hele.
Den historie kunne godt afskrække mig fra at eksperimenter, jeg tror jeg holder mig til den “gammeldags” metode.

[QUOTE=Piltofts;1315082]Har lige fornyligt læst om en træls historie fra udlandet hvor katten bliver ved med at gå i løb. Den skal nu under kniven for 3. Gang - denne gang tager de det hele.
Den historie kunne godt afskrække mig fra at eksperimenter, jeg tror jeg holder mig til den “gammeldags” metode.[/QUOTE]
Er det Didi?