Hvordan show vasker man en tortie med hvid

Hvordan fremhæver man sort, rød og hvid i samme kat med show vask :?

Det gør man sjældent… Man vælger hvad man vil fremhæve… Min gamle pige Mea, valgte jeg at fremhæve det røde, da hun havde en flot dyb rød i forvejen, og var en varm sort tabby.
Og lod så selvfølgelig være med at komme fremhæveren i de hvide områder :slight_smile:

Nja - jeg ville faktisk bruge en sort shampoo fra Mysterycoon :slight_smile:
Har brugt den et par gange på Brian, der jo er rød, og for dævlen da en flot dyb mørk rød farve han får :slight_smile:

Ann - Er det den der ebene?

Jeps Ebene… Den er også god til ens eget røde hår, hvis man er kommet hjemmefra uden shampoo :wink:
Og jeg ved at nogle vasker deres hvide katte i den sorte shampoo - fordi den fremhæver det hvide…

Ann K - Jeg bruger den hvide shampoo til min sort sølv pige, for det fremhæver ret godt :tihi:

Jeg bruger Fiery Bronze til alle mine katte undtagen de hvide…
Men bruger det gerne på hvide poter og bryst.

Det giver også et fantastisk skær og en flot dyb farve. Desværre bliver det ikke produceret mere - så jeg skal ud og lede efter ny “dybdegående” shampoo" - og da jeg er vældig kræsen, kommer det nok til at tage lidt tid :):slight_smile:

så det er enten “pletvask” eller en shampoo der fremhæver/giver glans til de fleste farver :slight_smile: tak for opklaring af mysteriet

[QUOTE=Coogans;688795]Jeg bruger Fiery Bronze til alle mine katte undtagen de hvide…
Men bruger det gerne på hvide poter og bryst.

Det giver også et fantastisk skær og en flot dyb farve. Desværre bliver det ikke produceret mere - så jeg skal ud og lede efter ny “dybdegående” shampoo" - og da jeg er vældig kræsen, kommer det nok til at tage lidt tid :):)[/QUOTE]

Jeg tror jeg har en hel gallon stående et eller andet sted. Hvis jeg kan finde den, må du gerne få den, for jeg er aldrig rigtig blevet gode venner med den shampoo; jeg synes, at mine kattes pels bliver lidt tung af den. :slight_smile: