Hvordan tilmelde til udland?

Jeg står for at skulle melde et par katte til en udenlands udstilling, men er i tvivl om hvordan jeg gør, selvom det sikkert for nogle af jer er meget simpelt -øøøvvvs

Skal jeg tilmelde direktre via den udenlandske klub eller er det nok at tilmelde via Jyrak, som jeg er medlem af? Eller skal der tilmeldes på begge måder?

Og hvad skal jeg ellers tænke på, når jeg drager til Tyskland?

Håber I kan hjælpe -thumbs

Jeg har fundet ud af det… -thumbs

Jeg kunne da godt tænke mig at vide hvordan du gjorde?! :slight_smile:

jeg har tilmeldt mig via Jyrak og så fik jeg en tysk bekræftigelse 1 uge før udstillingen

Du tilmelder dig via din egen klub, mener jeg bestemt at man gør …

-pote -pote -pote

På din Hovedklubs HP kan du downloade blanketten til udstilling i udlandet.

Den udfylder du og sender til din Udstillingssekretær - udland. . . . Hun sørger så for stempel osv.og videresender den til den udstilling, som du har tilmeldt dig . . . . .derefter får du bekræftelse fra den pgl. klub.

Jeg har kun udstillet i Sverige, og der er proceduren den samme - vedr. papirnusseriet, men noget mere anstrengende mht at få gjort katten klar til indrejse i Sverige.

Pøj pøj :slight_smile:

Hejsa Helen.

Når du tager turen til tyskland skal du huske at du også skal sand med - har kun været på en udstilling hvor der var sand.
Du skal også tænke på at i Tyskland skal publikum gå på den ene side og vi udstiller på den anden så der skal være åbent til publikum. Jeg har noget som sidder i enderne og som ligger ovenover. Deres bure er lidt højre end vores i Danmark.

Kattene skal selvfølgelig have deres rabies og den skal være mindst kan ikke huske om det er 3 uger eller 1 md.

Hvor skal du hen i Tyskland :-))

Knus Lone

Hejsa Helen.

Når du tager turen til tyskland skal du huske at du også skal sand med - har kun været på en udstilling hvor der var sand.
Du skal også tænke på at i Tyskland skal publikum gå på den ene side og vi udstiller på den anden så der skal være åbent til publikum. Jeg har noget som sidder i enderne og som ligger ovenover. Deres bure er lidt højre end vores i Danmark.

Kattene skal selvfølgelig have deres rabies og den skal være mindst kan ikke huske om det er 3 uger eller 1 md.

Knus Lone[/quote]

Tusind tak for svaret -thumbs

Jeg skal til Tyskland i november… glæder mig vildt til det.

Og jeg tilmelder online via Jyrak -lyside

[bigloony] den i Flensborg - hvis der til den tid ikke er en dame herhjemme som er gravid så regner jeg også med vi skal en tur til Flensborg - så dejligt nemt

Hejsa Helen.

Knus Lone[/quote]

Rabies er tre uger…

Jeg glæder mig helt vildt… har meldt Da Vinci til, da han jo er rykket op i klasse 8 og skal til udlandet -thumbs

Venter lidt med at tilmelde Elektra… håber der er plads hvis jeg finder på at tage hende med :stuck_out_tongue:

Men det kunne være vildt hyggeligt hvis du kom derned… eller andre jeg kender [bigloony]

Jeg glæder mig helt vildt… har meldt Da Vinci til, da han jo er rykket op i klasse 8 og skal til udlandet -thumbs

Venter lidt med at tilmelde Elektra… håber der er plads hvis jeg finder på at tage hende med :stuck_out_tongue:

Men det kunne være vildt hyggeligt hvis du kom derned… eller andre jeg kender [bigloony][/quote]

Til de tyske udstillinger som ligger tæt på Danmark - der er … ja ca. 75% så mon ikke der kommer mange du kender og det plejer også at være hyggeligt.

Jeg nu må vi se hvordan det ser ud herhjemme til den tid. -love