Hvordan tiltaler i hinanden?

Hvordan tiltaler i hinanden overfor jeres katte?

Her har vi en eller ide om kalde hinanden for mor og far :stuck_out_tongue:

Synes egentlig det er lidt åndssvagt - men det er bare blevet en vane

ja her kalder vi kattene for vores børn og derfor er vi osse mor og far og når vi kalder på kattene siger vi kom hen til mor/far osv osv

Jo Peter er mor og jeg er far overfor kattene :ok:

Eller også var det omvendt -høhø

Eftersom jeg ikke kunne drømme om at kalde Jan for Far og han omvendt heller ikke kunne drømme om at kalde mig for Mor, så hedder vi hhv Ann og Jan både i forhold til vores katte og vores hunde :slight_smile:
Når dertil lægges at vi altså ikke er og heller aldrig bliver forældre til dyrene, passer det os helt fint…

Vi er da helt klart mor og far for dem - hvem skulle ellers være det :?

De er jo adopterede :tihi:

[quote=Lena S;110666]Hvordan tiltaler i hinanden overfor jeres katte?

Her har vi en eller ide om kalde hinanden for mor og far :stuck_out_tongue:

Synes egentlig det er lidt åndssvagt - men det er bare blevet en vane[/quote]

Neeeej… det er da ikke åndsvagt. :slight_smile:

Jeg siger da mors Mette-pige.
Mors store dreng til Mozart (7½kg…

Årh…fars lille Mygge-spir (til Cykelmyggen)
O.S.V.

Mange hilsner
Mona

Jeg er også mor overfor mine katte.

Det synes jeg jo jeg ER, da de ikke har andre.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

godt vi ikke er de eneste :stuck_out_tongue:

griner bare af os selv nogen gange :stuck_out_tongue:

Hehe ja man kan godt forestille sig at folk der hører én sige “Årh kom op til mor, mors lille hyggebamse” må tænkte “Giiisp en eneboer” -høhø

Vi er altså også mor og far for misserne, og de er vores børn :slight_smile:

jeg er osse ret sikker på at folk der ikke har katte/hunde tænker sit når de hører hvordan vi dyrevenner tiltaler vores dyr, de tror med garanti at vi er rablende gak i dysen og lige til den lukkede

Helt sikkert! Altså de ting vi nogen gange tager os selv i at sige -LOL

Heldigvis ved vi jo, at det er os, der er de normale.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

altså de to MCO kender jo deres mor og far. de to små påstår, at de er “børn af Elin”

men jeg ved ikke om de igen har bildt mig en løgn ind :wink:
hihi

Jeg er ikke deres mor i hvert tilfælde. Never! Mine børn ville aldrig té sig så pænt:-)

haha - nu er jeg jo kun mig med kattene.
men jo - har også den tendens med at kalde mig selv for deres mor. Ligesom de er hhv. drengene og tøserne (Har 2 af hvert køn) :wink:

Jeg siger faktisk ikke “kom hen til mor”. Nogle gange har jeg gjort det, men hold op jeg synes det lød underligt for mig! Min kæreste bliver heller ikke kaldt far overfor Bamse.

  • Jeg ved egentligt ikke hvorfor, andet end, at det lyder underligt i mine øre.

Det kan være det ændre sig når der kommer en lille killing engang.

Før jeg fik børn, boede hjemme og havde søskende, var jeg “søster” for hjemmets dyr.
Da jeg fik børn, var jeg mor for hele menageriet.
Jeg fodrer dem, gør rent efter dem, kæler med dem, brokker mig og har ansvar for dem - så hvad ellers? :slight_smile:

helt enig i ovenstående… så her er det også “mor” og “far”…

Michael synes det er en anelse fjollet, men bruger nu selv betegnelserne i flæng! Naldo er feks fars dreng, og når kattene tigger er det mor de skal ha mad ved :tihi:

:inlove::inlove::inlove:

Jamen, jeg er da oz Silke’s mor - det ville da ikke være rigtigt for mig at sige :

Kom hen til Therese

Så er det lissom om, at vi kun er venner - næ nej, jeg ER Silke’s mor.

Synz næsten, at jeg stadig kan mærke veerne…

-LOL

Jeg er mine kattes onde storesøster :slight_smile: Det er en gammel intern joke som hænger ved.

IRL er jeg lillesøster og faktisk er det Nanoq der bestemmer :slight_smile: