Hvordan udnytter i det dejlige vejr?

Hvor er det dejligt at vasketøjet er tørt på ingen tid :slight_smile:

Jeg har haft kattene ude i deres seler et par gange den seneste uge - de nyder det jo i fulde drag med det vejr :slight_smile:

For min skyld måtte der dog gerne være 15-20 grader mere, så man kunne få lidt farve :slight_smile:

Hvad bruger i tiden på?

Dejlige vejr??? Ja det er gråvejr i Odense:S og det ligner at der er regn på vej:S

Her skinner solen og det er ganske lunt :slight_smile: Det er super dejligt - det er jo helt forårsagtigt :slight_smile:

:):slight_smile:

Her er det oz gråt, så jeg har gjort rent og rendt ind og ud hos naboen…

:wehu:

Sådan ser det også ud i Søndersø… :thumbdown: Så ligger på sofaen med computeren… Er lige blevet serviceret med en sodavand og Ritter Sport Yoghurt… :savle:

Hehe, jeg bor åbenbart bare det rigtige sted i landet kan jeg forstå :stuck_out_tongue:

:savle::savle::savle:

Må jeg komme og ligge i arm, hva’ ??

Jeg er MØGlækkersulten…og lækkertørstig…

:kryds:

Må jeg komme og ligge i arm, hva’ ??

Jeg er MØGlækkersulten…og lækkertørstig…

:kryds:[/quote]

-høhø Det må du da gerne… Der er bare ikke meget tilbage af chokoladen, for det var en rest fra sidste weekend… :stuck_out_tongue:

:S

Nå… jamen så bliver jeg hjemme, jeg har selv 3 stks. Pernille chokolade, müslibars, stjerner, blandede bolscher, lakridspinde, vaffelis, Amagerkiks, Super Piratos og så lige 3 poser Truly Juicy + det løse…

Og i køleskabet ligger ikke mindre end 5 1/2 liters flasker med den deeejligste cola…

-fin-fin-fin

Kommer du så her, hva’ ??

:savle:

Her i det nordjyske er der vidunderligt vejr. Jeg har dog brugt tiden på at støvsuge, vaskegulv og støve af… med stor hjælp fra Mille og Laban:prut:

Dejligt med nogen som også oplever det dejlige vejr :slight_smile:

Løgstør - det er lige “rundt om hjørnet” :stuck_out_tongue:

Og kattene de plejer da at være en helt fantastisk hjælp :smiley: Specielt når der skal vaskes gulv - hjemme hos os vil Nynne meget gerne fange gulvkluden :stuck_out_tongue:

Uuuuuummm den eeeeeeeelsker jeg bare:D

For dælen da, hvordan gør du???:? Altså gemmer chokolade der allerede ER åbnet?:?

Det vil jeg meget gerne høre om og lære at gøre :thumbup:

Her er gråt, gråt, gråt. Passer lige til at ligge under dynen og at blive rask!

Nemlig:) bortset fra at jeg ligger på sofaen med dyne og pude OG computer :ups:

[quote=SineGry;147827]For dælen da, hvordan gør du???:? Altså gemmer chokolade der allerede ER åbnet?:?

Det vil jeg meget gerne høre om og lære at gøre :thumbup:[/quote]

Det hjælper at åbne pakken lørdag aften, ikke have lyst eller tid søndag og så ikke være hjemme før weekenden efter…, -høhø
Og grunden til jeg ikke har rørt den før idag er, at jeg fredag var ude ved en veninde og tog direkte hjem i seng… Lørdag arbejdede jeg 7.30-17-30 og så skullle vi direkte til fam. fødselsdag… Så det var den weekend… -surrender

Uhh hvor jeg dog glæder mig til solen rigtig slå igennem :wehu:
Men det er overskyet her idag, har kun lige været ude og beskære mine clematis-planter lidt og lægge lidt frisk nyt dækbark. Ellers har jeg lavet en lille bitte smule projekt men det blev afbrudt af lidt film og opmærksomhed til min forlovede som havde været forsømt på det seneste -love

Vi har brugt det dejlige vejr til at tømme lidt ud i vores udestue. Der er blevet kørt 2 gange på genbrug, og så sidder vi ellers bare og slapper af lige nu

Vi har trampet rundt i en dum skov med en gps i hver hånd og kigget på et skovkort. -tihi -tihi Geocaching, hvis det siger nogen noget. :stuck_out_tongue:

Så kom vores dyner lige til udluftning - det bliver dejligt at komme i seng med nyluftet sengetøj og rent sengelinned - jeg elsker det