Hvordan udnytter i det dejlige vejr?

Jeg har været ud at spadsere med mit juletræ… ja I læste rigtigt…-høhø:p

Fandt ud af, at der samles juletræer m.m. på en mark i udkanten af byen, hvor de bliver brændt af, så vupti forsvandt omsider mit juletræ…

Følte mig godt nok lidt sær, da jeg kom trækkende med julens efterladenskaber-surrender

KH
Linda

Jeg har siddet ude og spist en lækker frokost i vandkanten.

Der var 20 grader og det var så lækkert :thumbup:

[quote=SineGry;147830]Nemlig:) bortset fra at jeg ligger på sofaen med dyne og pude OG computer :ups:[/quote]Ski da også her :ups:

Godt vejr? Hvor? :smiley:

Nej det er bedre end før, men synes ikke det er noget man nyder ligefrem… Glæder mig til mere sol -thumbs

Også gråvejr her… øv :frowning:

Vi har gået et lang tur langs med Kattegats blå bølger, det har været super dejligt… :thumbup::thumbup: Til at starte med kunne vi se solen skinnede ude i Kattegat, og i løbet af et kvarters tid så var solen også kommet til Gilleleje :inlove: Skønt med en længere vandretur…:ok:

Jeg harværet ude med Yammi.

Vejret har været fantastisk godt i dag, så det blev til lige knap 100 km. :wehu:

Måtte lige forbi min bror, hans eks og datter (de har et kanon godt forhold til hinanden selvom de ikke er kærester) Han var ovre ved hende, så jeg skulle liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige forbi.

Jeg hyggede mig med min aller dejligste niece :hjerte: :hjerte:

Her har vejret også været dejligt forårsagtigt i eftermiddag, så vi er startet med at gøre have og drivhus forårsklar. Ingen sag når der er 5 katte til at “hjælpe”.

Var et kort smut rundt i haven og nød synet af de mange erantis, vintergæk og blomstrende juleroser. Påskeliljerne og perlehyacinterne blomstrer snart, og purløg og kejserkroner er kommet godt op.
Var samtidig på udkig efter min evige fjende: skvalderkålen.

Ellers gik dagen indendørs med at lave årsregnskab for huset.

Vi har været ude og gå 11 km. med vovserne i det gode vejr. :slight_smile:

Æv hvorfor skal det blæse 1/2 pelikan når det nu er så flot vejr idag :frowning:

[quote=mea culpa;147866]Jeg har været ud at spadsere med mit juletræ… ja I læste rigtigt…-høhø:p

Fandt ud af, at der samles juletræer m.m. på en mark i udkanten af byen, hvor de bliver brændt af, så vupti forsvandt omsider mit juletræ…

Følte mig godt nok lidt sær, da jeg kom trækkende med julens efterladenskaber-surrender

KH
Linda[/quote]

Det går nok så længe julens efterladenskaber ikke var skroget fra anden, Linda :stuck_out_tongue: