Hvorfor Fie er ved at drive mig til vanvid i øjeblikket

Jeg skrev i en anden tråd, at Fie i øjeblikket driver mig til vanvid - Luna har taget et billede af årsagen:

Fie har besluttet at hun vil have killinger. Størrelsen på dem kommer sig åbenbart ikke så nøje, så både Puspus og Cover får lov at ligge og patte på hende.
Når små bitte killinger patter er det en sød lille suttelyd - når store killinger gør det smasker de så jeg ikke kan sove!
Om natten skal det selvfølgelig foregå ved at Fie ligger på min dyne i benenden - at sparke dem væk er en stakket frist, de er lynhurtigt retur. Så den sidste uges tid er de smidt ud i nattens løb.

:klapper: Fie, din skøre kat.

:tihi:

Ørepropper… :smiley:

Haha hvor sjovt…og irriterende om natte .

Da Rosa var lille, suttede hun på sit eget maveskind når hun synes noget var hyggeligt, og æltede meget voldsomt. Det larmede også bare HELT vildt… Smaskesmaskesmaske…

Tossede katte, men som du vist har sagt andetsteds - Abyer er 110%. Også når de smasker.:klapper:

Hvor er det dog kært. :tihi:

Nåårh, søde Fiemus :inlove:

men selvfølgelig savner hun at have Fiebørn, det er der da ikke noget at sige til :hjerte:

Nårh hvor de hygger :smiley:

Herhjemme kender vi godt det med at store killinger smasker alt for højt!
Det sker flere gange ugentligt at jeg vågner midt om natten fordi Asha (7mdr) ligger og hygger hos sin mor… SMASK, SMASK, SMASK :argh:

:tihi:

Ja ærlig talt Vivi… Du må se at få nogle flere Fie´s børn… Er sikker på at Sarah/HighField gerne tager et par stykker mere :høhø:

Ja ærlig talt Vivi… Du må se at få nogle flere Fie´s børn… Er sikker på at Sarah/HighField gerne tager et par stykker mere :høhø:[/QUOTE]
Ha! Det er jeg faktisk ret sikker på at jeg ikke gør :stuck_out_tongue: Selvom jeg er fan.

Nåeh … du fik kam til dit hår med ham Indy der? :wink:

Den tur har Fanny også lige været igennem :wink: Hun er meget meget stolt over sine evner som mor, når der ligger et stort pattebarn og hygger sig. Heldigvis går det igen :wink:

Totalt! :surrender:

Hvor er det bare kært :slight_smile: