Hvorfor gør hun det? Og kan det udnyttes ;-)

Gennem længere tid, har Fie somme tider stjålet min madpakke op af tasken om morgenen … det er der jo ikke noget underligt i - hun er vel en rigtig aby og dermed konstant sulten :rock:

Men nu er hun begyndt på at stjæle min pung op af tasken :uha::uha::uha:

Første gang tænkte jeg hun havde håbet på en madpakke, men det er taget til - og i aftes gjorde hun det 2 gange før jeg fik lukket tasken helt.

Men hvorfor gør hun mon det :?
Elskede når hendes farmor altid stjal viskestykker og grydelapper - men det her er lige knap så morsomt.

Den anden ting er så, at jeg på lørdag får en masse gæster. Mon jeg kan nå at træne hende til at stjæle punge fra taskerne der? Har engang læst om en hund, der var trænet til at stjæle :muhaha:

:klapper: måske er Fie ikke helt tilfreds med dine bestillinger på zooplus, så nu går hun efter kortet så hun selv kan sørge for det hun ønsker sig :gruble:

Jeg synes bestemt at du skal gå i gang med træning, hvem ved om et ½ år er Fie måske så god at du kan sige jobbet op og nøjes med at invitere gæster engang imellem :rock:

Uha, jeg håber ikke du har tilmeldt hende til Vikings udstilling i Rødovre!!! Det kan blive DYRT, hvis hun blæser rundt og bruger kortet :høhø:

Det med at de stjæler kender jeg for godt; Selma var til BLING-BLING og samtlige hendes afkom og deres afkom har et eller andet med små pilpoter der bare MÅ have fat i ALT de ikke må og skal. Det er ligesom at den faktor at det ikke er “katsk” lige gør at de simpelthen ikke kan lade være :slight_smile:

Næh, men det kan da være jeg skal gøre det.
Der må være masser af tasker med punge :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;859468]
Den anden ting er så, at jeg på lørdag får en masse gæster. Mon jeg kan nå at træne hende til at stjæle punge fra taskerne der? Har engang læst om en hund, der var trænet til at stjæle :muhaha:[/QUOTE]

:lol:

?(er der mon lidt tuskrotte iblandet langt tilbage i stamtavlen…?:?)

Note to self: Efterlad pungen hjemme på lørdag :fløjte:

Hehe smart kat du har der, du må straks i gang med at oplære hende i at stjæle punge og tage indholdet ud :lol:
Vores Balckie hun stjæler også, men noget mere kedeligt for hun samler vist bare på servietter :tihi: Ligger der en åben pakke servietter på et bord så napper hun servietterne ud af plastikken. Hun har gjort det flere gange, lige nappe servietterne og ryger plastikken med så bliver hun edder sur og skal nok slippe af med det :tihi:

Hehe det minder mig om Mickey.
Han stjal også altid punge. Fra tasker og tøj.
Man skulle ikke efterlade sin jakke. Så gik han efter dem.
Han tømte så bare pungene for alt og tyggede i dem:)

Da jeg fik Gia, advarede tidl. ejer “Pas på, hun stjæler dine smykker!”.

Det har der nu ikke været tegn på, selvom en skinnende "sølv"kæde kan fange selv den søvnigste persers blik. Men jeg har så heller ikke x antal piercinger med div. dimser i :wink:

note to self - medbring taske med lynlås på lørdag …

:uha: hold da op … det er jo lige før dronning Ingrid var vand i forhold til Fie :tihi:

UOTE=Vivi_Fletcher;859468]Gennem længere tid, har Fie somme tider stjålet min madpakke op af tasken om morgenen … det er der jo ikke noget underligt i - hun er vel en rigtig aby og dermed konstant sulten :rock:

Men nu er hun begyndt på at stjæle min pung op af tasken :uha::uha::uha:

Første gang tænkte jeg hun havde håbet på en madpakke, men det er taget til - og i aftes gjorde hun det 2 gange før jeg fik lukket tasken helt.

Men hvorfor gør hun mon det :?
Elskede når hendes farmor altid stjal viskestykker og grydelapper - men det her er lige knap så morsomt.

Den anden ting er så, at jeg på lørdag får en masse gæster. Mon jeg kan nå at træne hende til at stjæle punge fra taskerne der? Har engang læst om en hund, der var trænet til at stjæle :muhaha:[/QUOTE]

Ja hvis hun ikke finder madpakken må hun jo selv ha’ penge til at købe mad for ! Bare vent til hun bruger Dan-kortet !:tihi::hjerte:

Cats og Conni

Kan ikke lade være med at tænke på: Det er vel Lasse, der er kattetræner hjemme hos jer. Og Lasse er jo en kløgtig og snedig lille fyr. Det kan vel ikke være ham, der har oplært Fie og sendt hende på opgave i din taske? :stuck_out_tongue:

Min taske har også lynlås- så husk i hvert fald at lyne den helt!

Lasse havde faktisk en meget logisk forklaring på det:
Fie vil gerne ha’ noget legetøj, som en af de andre katte har. Fordi det er så spændende et legetøj, har den anden kat forlangt at få rigtige penge for det. Så udover hun har taget min pung, mener han så også hun har taget de 5 kr hun skulle betale :tihi:

Og nu kunne nogen måske mistænke Lasse for selv at have taget en femmer, men børnene var slet ikke hjemme i går :slight_smile:

¨hi hi åh mis da. Men måske Lasse har været her forbi ? Det er nemlig netop en af de ting Eva kunne da hun i sin tid flyttede ind ved os, lige så stille smutte afsted med en taske ud i køkken/gang, og så finde tegnebogen eller hvad der kunne minde om det. En af de grunde til vi ikke har tasker liggende, da de tømmes og tingene gemmes væk af hende ss

MVH
Gitte

[QUOTE=Vivi_Fletcher;859943]

Lasse havde faktisk en meget logisk forklaring på det:
Fie vil gerne ha’ noget legetøj, som en af de andre katte har. Fordi det er så spændende et legetøj, har den anden kat forlangt at få rigtige penge for det. Så udover hun har taget min pung, mener han så også hun har taget de 5 kr hun skulle betale :tihi:

Og nu kunne nogen måske mistænke Lasse for selv at have taget en femmer, men børnene var slet ikke hjemme i går :-)[/QUOTE]

Det er godt nok en herlig forklaring :inlove:

. o O (Måske skulle mine aby’er sendes på træning hos Fie? så kan de selv skaffe penge til mad og legetøj) :stuck_out_tongue:

Hvad så, hvad var dagens udbytte? :smiley:

Jeg tror ikke Fie stjal nogle punge, men chips og kage indtog hun vist i rigelige mængder :tihi:

:tihi:

Du får ta henne med deg ut på “byen” og lære henne å vindushoppe så det ikke blir så dyrt :smiley: