Hvorfor gør hun det? Og kan det udnyttes ;-)

I forgårs tog hun den og lagde den hen foran sine killinger med den der lyd “jeg har fanget et bytte til jer” :rock:

Skal simpelthen lære at få lynet min taske helt … men det kommer nok med tiden.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;863403]I forgårs tog hun den og lagde den hen foran sine killinger med den der lyd “jeg har fanget et bytte til jer” :rock:

Skal simpelthen lære at få lynet min taske helt … men det kommer nok med tiden.[/QUOTE]

Mon din pung er lavet af museskind :?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;863403]I forgårs tog hun den og lagde den hen foran sine killinger med den der lyd “jeg har fanget et bytte til jer” :rock:

Skal simpelthen lære at få lynet min taske helt … men det kommer nok med tiden.[/QUOTE]Du får vist en rigtig lille tyvebande i huset :tihi:

Jeg har altid sagt at abyer og somalier stjæler med arme og ben. Alt muligt. Havde en der stjal pengesedler ud af min lomme - hendes datter var lige så slem så blev navngivet PickPocket :tihi:

Men ellers er det største problem her i huset at kattene slæber af sted med SKO :yikes: så man aldrig kan finde dem. Og skal vi reparere noget så forsvinder både skruer og skruetrækker med kattene :dokdok: