For-øeh… den her er da for fed
Hmm… du er godt klar over at Brian ligger lige her ved siden af mig… ikk’???
Øhmmm… rettelse…
Brian er nu gået hen til sparebøssen for at se hvor mange lommepenge han egentlig har
Men tror du den er god for Brians frisure?
Det er altså mig, der går op i kræets udseende… han selv er så inderligt ligeglad!
Den er altså for sej
jeg tror dog mange af mine katte ville være for tykke til den.
Sorry, men for mig er der kun en ting der er værre end en udklædt hund og det er en kat I min terminologi er man sgutte helt færdig med at lege med dukker, hvis man føler trang til at stoppe sin dyr i den slags…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1145821]Dieser Artikel ist nicht verfügbar | Etsy
For-øeh… den her er da for fed
[/QUOTE]
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Du laver sjov, ikke ??
Håber da ikke, at du ville smide 3 lapper efter sådan et udstyr ??
Og håber endnu mindre, at du ville hælde Ib ned i den…
:klapper::klapper:
:klapper::klapper:
for f… folkens - det er for SJOV !!! det er jo ikke meningen katten skal gå med den. Jeg er enig når det gælder sweaters osv . Jo mine hårløse har en til bilture i frostvejr, men ellers ikke.
Jeg kunne også se det fede i studie billeder af rynke i den der- men betale prisen - aldrig i livet
Man kan faktisk så dem med monteret D-ring så den kan bruges som sele, men ellers… jo selvfølgelig er den for sjov, jeg tror de færreste katte ville finde sig i at have den på i længere tid. Til en foto session, men sgi da ikke dagligt.
Jeg kunne nu godt se den som sele tænk at komme gående med en kat i snor, og så i den der…
Mht katte og hunde i tøj, så kommer det an på om vi snakker flæsekjoler eller noget der faktisk hjælper til at holde dyret varmt. Det behøver ikke engang at være hårløse før de kan FRYSE når de er udendørs. Har man en kat eller hund som fryser er det da synd IKKE at give den en trøje eller lignende på.
Det behøver absolut ikke at være en “dukke-substitut”
Jeg har i øvrigt aldrig leget med dukker, med mindre Action Man tæller?
Nja… Brian er ellers sikker på at den vil gøre en hel del for hans street credit
Selvfølgelig er den for sjov!
Er katten vant til at gå med en af de der “sikkerhedsseler” (som fx dem jeg har solgt hundredevis af til både katte og små hunde), så vil den såmænd da nok også acceptere denne her…
Og var prisen til at betale eller var tingesten let at kopiere, så kunne jeg sagtens finde på at købe/lave en til netop Brian… Jeg bruger nemlig glad og gerne alle mulige trick for at fange folks interesse for en ellers udskældt race på en positiv og sjov måde At være iført en drage-sele i læder er ikke anderledes end når han har sin blomstersele (kæmpemargerit midt på ryggen) på…
Det væsentlige er at det ikke er noget, som direkte gør katten (hunden!) til grin!
Altså… Når hund eller kat skal have trøje/sele på for at holde varmen, så kan man IMO da lige så godt få noget sjovt ud af det
Min datters hunde fryser helt vildt når der, dog få gange i år, har været frost eller tæt på. Hvorfor hun har dækner/trøjer til dem. Når det er for at holde varmen synes jeg det er ok at gå “all in” Der, hvor min grænse nåes, er når små hunde og katte kommer i tylskørt en sommervarm dag, fordi de skal se søøøøøøde ud. Så er det noget fis!
Men en læderbrynje som sele, der er i samme udformning som en der sælges i neophren… Var det ikke for prisen, så er jeg klar
Altså, jeg kan heller ikke se noget i vejen for at give katten (eller hunden) en trøje på, hvis de skal klare sig igennem den danske vinter med efterhånden -17 grader om natten.
Så vil enhver hårløs krop godt nok få problemer.
Og ja, jeg er tosset nok til at kunne finde på at købe sådan én her til min kat :
http://www.ebay.co.uk/itm/ANGEL-WING-STYLE-PET-DOG-CAT-HARNESS-LEASH-BLUE-SiZE-L-/310819066268?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item485e42919c
Hvis den alligevel skal have sele på, og ikke virker generet af at der er lidt mere på ryggen, så kunne jeg da godt overveje at bruge den en gang i mellem.
Men hvis katten viste det mindste tegn på ikke at være ok med det, så ville jeg aldrig gøre det.