Hvorfor mænd lever kortere end kvinder

[ATTACH=CONFIG]47793[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47794[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47795[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47796[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47797[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47798[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47799[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]47800[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]47792[/ATTACH]

:lol:

Men hvordan passer det sidste billede ind i sammenhængen :gruble:

:klapper:

Det gør det ikke er fjernet nu

:høhø::høhø::høhø:

Jeg kan blive helt skidt bare af at kigge på de billeder her, bare tanken om det var en selv… :besvimer:

De er sikkert ægte nok nogle af dem, så puha’, bare tanken. Ved snart ikke hvilket der er værst… :uha::tihi:

Vi fik dem sendt på mail for nogle uger siden, om vi ikke skulle kaste os ud i sådan en omgang. :høhø: Bare fordi vi nok snart er i gang med alt på huset, både på taget og snart under jorden. :tihi:

ja den slags der er det KUN mænd der finder på… det er HELT sikkert…

hvis det var piger havde vi nok gjort lidt mere ud af det forberedende arbejde :lol:

[QUOTE=Battlestar;672539]ja den slags der er det KUN mænd der finder på… det er HELT sikkert…

hvis det var piger havde vi nok gjort lidt mere ud af det forberedende arbejde :lol:[/QUOTE]

Det ved jeg nu ikke:

:høhø:

Læs historien her: http://jp.dk/indland/kbh/article2408633.ece

MÆND, altså :lol: :lol: :lol:

Men ja, Blabl har ret, jeg kan godt huske hende der også >_<

Hehe, jeg har et andet bud - årh pokkers, linket går kun til mappen - hvordan vedhæfter jeg en Powerpoint-fil :?

Prøvede at lægge den i et album på min profil, men får bare en fejlmelding:
"The following errors occurred:

men.pps: Ugyldig fil"

[QUOTE=MiSi;672822]Hehe, jeg har et andet bud:
E:\Documents and Settings\Mireas\Dokumenter\sjove shows
:høhø:[/QUOTE]

Du har vist linket til noget på din private computer, Mirea - den tror jeg ikke, vi andre får adgang til :slight_smile:

Og jeg, der troede, at jeg havde reddet den i land straks - men dér var du lige hurtig :slight_smile: