Hvorfor skal det være så svært at være den man er?

[quote=Mai;347815]Sådan har jeg bestemt heller ikke opfattet din tråd!

Jeg er da ked af hvis du har fået det indtryk at jeg mener dette.

Din tråd satte blot nogle tanker i gang hos mig, og for ikke at “forplumre” din tråd som jo oprindelig handlede om for/imod homoseksuelles ret til at adopterede, valgte jeg at oprette en ny tråd i forlængelse af din.[/quote]

Okay :høhø:…Jeg læser åbenbart, som de blinde slås med pinde. :tak:

For jeg er jo menig mand. ( kvinde) Men jeg synes heller ikke tråden jeg havde oprettet var for at blande mig, bare lytte til hvad andre mente om “sagen”

Charlotte Oeh.

Jeg kan kun være enige i alt det du skriver.

Jeg har ikke noget imod at besvare spørgsmål, hvor grænseoverskridende de end måtte være, når blot jeg fornemmer at spørgeren er intresseret i at få “udvidet sin horisont”, det er mere de stupide kommentar der er kamufleret som spørgsmål, og hvor den dybere mening bag blot er at få afløb for egne fordomme, jeg værger mig lidt imod at gå ind i.

Jamen Regitze dog :uha:: “Du, som er så klog, køn og slank! Du kan da sagtens få dig en dansk mand” :tihi:

(Ser sjovt nok ikke de programmer du omtaler. Jeg har lidt svært ved at opmønstre en interesse for hvad fremmede menneskers liv vedkommer mig i den endimensionel verden, som tv nu engang er)

Katja.

Jeg opfattede såmænd blot din tråd som en almindelig debat, præcis som denne her tråd er tænkt som.

[quote=Mai;347838]Charlotte Oeh.

Jeg kan kun være enige i alt det du skriver.

Jeg har ikke noget imod at besvare spørgsmål, hvor grænseoverskridende de end måtte være, når blot jeg fornemmer at spørgeren er intresseret i at få “udvidet sin horisont”, det er mere de stupide kommentar der er kamufleret som spørgsmål, og hvor den dybere mening bag blot er at få afløb for egne fordomme, jeg værger mig lidt imod at gå ind i.
[/quote]

Tak - og enig.

-LOL-LOL-LOL

Han har nok en kartoffelmark, der giver gode penge - eller også har Regitze ingen tro på sig selv :muhaha:

[quote=Mai;347838]
Katja.

Jeg opfattede såmænd blot din tråd som en almindelig debat, præcis som denne her tråd er tænkt som.[/quote]

Det gjorde jeg også!

Og Kaja - jeg har taget det lille ordsprog til mig med at læse, som de blinde
slås med pinde :høhø::høhø:

[quote=Battlestar;347816]fakta er :
jeg er gift med en polak
jeg styrer al økonomi
jeg er selvstændig OG
jeg fylder 30 næste gang…
[/quote]

Gisp, ja du er da underlig -what

Klart man jubler når deltagere i reality shows laver noget tåbeligt - de har jo selv meldt sig til offentlig beskuelse. Og vi er heldigvis mange herinde, der har humoristisk sans - og iøvrigt også kan grine af vores egne tåbeligheder, selvom de jo er sjældne :tihi:.

fakta er :
jeg er gift med en polak
jeg styrer al økonomi
jeg er selvstændig OG
jeg fylder 30 næste gang…[QUOTE=Denise;347983]Gisp, ja du er da underlig -what

[/QUOTE]

ja jeg er :cry:

det må være den kartoffel-fetish Charlotte lige har sporet sig ind på… den som har fjernet al min selvtillid :ked:

[quote=Battlestar;348067]ja jeg er :cry:

det må være den kartoffel-fetish Charlotte lige har sporet sig ind på… den som har fjernet al min selvtillid :ked:[/quote]

Der skal da mere til at nappe din selvtillid Gitze…-LOL:yatta: