Jeg har en killinge køber, som desværre måtte aflive sin kat - angiveligt pga. FIP
Katten var knapt 1år og havde nået at lave en enkelt hankilling.
Jeg tilbyder en ny kat og beder om at få tilsendt alle papir fra div. dyrlæger, så jeg kan se hvilke prøver der er taget , hvornår han er aflivet osv osv.
Efter næsten 4 mdr. (og efter jeg flere gange, har spurgt efter papirene) for jeg endelig nogle.
Det ene er fra første gang han var hos dyrlægen, hvor jeg kan se han har været syg i 2 uger, med slimet afføring og manglende appetit -what
Der er så blevet taget nogle forskellig blodprøver, som jeg jo fatte hat af.
Det andet, kan jeg bare se han har været hos dyrlægen og fået nogle undersøgelser.
Killingekøber har vedlagt et brev, hvor der står at hvis jeg mangle oplysninger, kan jeg bare ringe til dyrlægen.
Det gør jeg så, da jeg jo ingen steder kan se, hvad katten fejlede og om katten er aflivet.
Jeg bruger så en helt dag på, at snakke med alt andet end dyrlægen, for han havde ikke tid og de ville ikke bede ham ringe til mig, når han fik tid. Endelig for jeg dem overtalt til, at han skal ringe til mig, efter gentagene gange at have forklaret situationen.
Dyrlægen ringer sent eftermiddag, med den besked at han ikke må vidergive nogle oplysning.
Jeg skriver så til killingekøber og beder om at søger for at dyrlægen for ringet til mig dagen efter, så jeg kan få en afklaring.
Hvornår er det nok? Hvor lang tid skal killingekøber have lov til at “køre rundt” med mig?
Jeg selv synes faktisk, det må være nok nu og hvis jeg ikke høre fra hendes dyrlæge, inden ugen er omme, vil jeg trække mit tilbud tilbag.
Hvad synes i andre?
Hvad havde i gjort?