Hvornår er i begyndt at slette indlæg

Jeg troede netop af denne site gik ind for IKKE at slette indlæg???

Jeg sad netop og tænkte det samme. Det er efterhånden ved at være en flad fornemmelse.

Ja jeg mangler også et indlæg jeg slet ikke nåede at reagere på

Undskyld mig. men jeg bliver sgu så GAL. Nå det netop var det vi var LOVET ved komme på denne side??? men det er jo ikke det første vi er blevet lovet, som så ændre sig igen

Ja tråden om en mands død, den blev slettet.
Den debat der foregik deri, den var ikke passende.

Ønskes emnet igen i forum, så er i velkommen til at oprette en ny tråd.

Undskyld mig. men jeg bliver sgu så GAL. Nå det netop var det vi var LOVET ved komme på denne side???

men det er jo ikke det første vi er blevet lovet, som så ændre sig igen

Hvad er det der er blevet lovet Sine, som har ændret sig igen :?

Jeg er ikke decideret blevet lovet noget, men må trods alt også være ærlig at sige, at “det” ikke helt lever op til mine forventninger. Jeg er helt med på, at det er en subjektiv vurdering og håber, at alle er uenige med mig :stuck_out_tongue: så har flertallet trods alt overvejende positive tilkendegivelser.

:slight_smile: :slight_smile:
Hey Jeg syntes det er fuldstændig på sin plads at slette den tråd.
Når det handler i den grand om noget så voldsomt som død i familien, og at folkt opfører siog som en gang sladder tanter, uden Pli.
Så fint for mig, dette er ikke respekt for en menneske eller den efterladte familie.
Så fin at adm. slår en streg i sandet og sletter.
Hilsen en stadig vred Engel opdrætter.

Vi kan vel alle blive enige om, at den slags diskussioner hører til privatlivets fred - jeg syntes dog først den kørte af sporet og ikke var sober, da nogen følte trang til at debattere det og i øvrigt anfægtede folks moral og etik - i øvrigt en person, som jeg ved besidder en uendelig høj grad af moral og etik.

Personligt har jeg ingen interesse i dødsårsagen, da jeg ikke ved, hvem personen er.

Jeg syntes det er godt den er væk Tak.
men det var så ikke den jeg efterlyst det var Camillas farvel :?

Det kan jeg så desværre ikke hjælpe dig med Pernille :frowning:

men det var så ikke den jeg efterlyst det var Camillas farvel :?

Ja, Camilla ønskede at få sin bruger slettet. -sorry

Jeg er så ikke enig med dig. Ja grunden blev fortalt, men jeg tror ikke folk tænkte videre og dybere over det, før nogle skulle fortælle at man manglede pli osv. ALLE uden undtagelse sendte varme tanker til familien osv. Men pludselig kom der et indlæg der satte focus på årsagen og smed om sig med anklager. Så må jeg indrømme at DET synes jeg var HELT utilstedeligt i den tråd, og faktisk værre end det andet, netop pga drejning af tråden til en debat tråd -sorry

Jeg bliver nødt til at give Free Jazz delvist ret i sine holdninger.
Jeg kan dog ikke se noget galt i at spørge, men at der burde være givet svar udenom forum er jeg enig i af hensyn til de efterladte i den situation.

Jeg er HELT enig med dig Pernille

Jeg er så ikke enig med dig. Ja grunden blev fortalt, men jeg tror ikke folk tænkte videre og dybere over det, før nogle skulle fortælle at man manglede pli osv. ALLE uden undtagelse sendte varme tanker til familien osv. Men pludselig kom der et indlæg der satte focus på årsagen og smed om sig med anklager. Så må jeg indrømme at DET synes jeg var HELT utilstedeligt i den tråd, og faktisk værre end det andet, netop pga drejning af tråden til en debat tråd -sorry[/quote]
Her er jeg også enig -sorry

Jeg ved ikke om du bevidst undgår at svare på mit spørgsmål Sine, da du har været og skrive i tråden efter, så jeg prøver lige igen.

Hvad er det der er blevet lovet Sine, som har ændret sig igen :?

Jeg ved ikke om du bevidst undgår at svare på mit spørgsmål Sine, da du har været og skrive i tråden efter, så jeg prøver lige igen.

Hvad er det der er blevet lovet Sine, som har ændret sig igen :? [/quote]

VI er blevet lovet FLERE gange at indlæg IKKE vil blive slettet OG at vi havde ret til at ytre os-
jeg mener nu at begge dele er ændret i den grad.

Og det syntes jeg er ærgeligt. Var det ikke det vi flyttede fra?

Tak for svar. Jeg har andet skrevet hvorfor tråden blev slettet - Og ja, kan ikke garantere at det ikke sker igen
Det vi “flyttede fra”, det var meget mere end slettede tråde, ikke sandt :?