Hvornår fatter folk hunde ikke må blive i bilen

Synes jeg oplever deja-vu er det ikke hver evig eneste år der er et hav af de her artikler :ked:

ja det er utroligt, det sker hver sommer…stakkels vovse

Jeg fatter simpelthen ikke at folk aldrig bliver klogere! :ked:

Jeg begriber ikke at nogen kan finde på at efterlade hverken dyr eller småbørn på den måde! :frowning:

Stakkels vuf!

[quote=tzari;401596]Hund fundet død i varm bil – Ekstra Bladet

Synes jeg oplever deja-vu er det ikke hver evig eneste år der er et hav af de her artikler :ked:[/quote]

Der har altid været uintelligente og uansvarlige kæledyrsejere. :argh:
Og sådan vil det fortsætte til evig tid…

Jeg fatter simpelthen ikke at folk ikke kan lære det :frowning:

Sikke en måde at dø…

Stakkels hund
Forleden dag var det 2 små børn i Smidstrup.
Deres far skulle lige handle hos købmanden - vinduer på klem, lige i solen, så gik far OG låste dørene.
Klaphat - godt der denne dag ikke var lang kø …

Det er skræmmende at der stadig er folk der ikke kan regne ud hvor varmt der bliver i en bil, i løbet af ganske kort tid. Man ønsker jo heller ikke selv at blive siddende derinde, så hvorfor tror de dyrene og små børn kan synes det er rart, og ikke dratte om af varme… :ked:

Jeg har endnu ikke set nogen gå fra en hund eller et barn, som er blevet i bilen en varm sommerdag, ud over et par gange i en parkeringskælder, men jeg ville nok ikke kunne lade være med at kommentere det hvis jeg så det… Det må man bare ikke…

Jeg har aldrig min hund med i bil. Med mindre det er til stranden. slet ikke en varm dag, fatter ikke folk kan få sig til det :frowning: vi kan jo ikke selv klare det, hvorfor skulle en hund så!

Tja… når man på World Dog Show, hvor det vrimlede med proff hundefolk, ligefrem kalder folk i højtalerne - og i nogle tilfælde annoncerer, at nu er politiet tilkaldt og der vil blive brudt ind i bilen… Så kan det vel ikke undre, at helt almindelige hundeejere også laver den skæbnesvangre fejl…

Det er bare så synd for dyrene… modbydelig måde at dø på :frowning: