Hvornår gjorde du en person glad

Hvornår gjorde du sidst en person glad. :slight_smile:

Det skete for mig i dag.
Jeg var på besøg hos min svigersøn vedr. nogle gøremål i forbindelse med, at min søn og svigersøn flytter til SYDALS - den kommende weekend.

Min svigersøn så helt fortvivlet ud, med alt det han skulle pakke - og min søn er på lægekonference.

Søde Thomas: Jeg kommer i morgen tidlig, og så knokler vi på, til vi er færdige.
I skulle have set lyset i hans øjne…:kindkys:

Søde Mona, sådanne er jeg også :slight_smile:

Jeg gør min kæreste glad hver dag… Ved at være her :smiley:

Dejligt Mona - du er et godt menneske :slight_smile:
Hvor mange børn har du egentlig?

Jeg gjorde min kollega glad forleden dag, da han havde glemt at bestille fri mellem jul og nytår - til gengæld havde han husket at bestille rejsen sydpå.
Såeh … nu tager jeg så på arbejde de par dage :slight_smile:

Uhhhh, Natascha … det skal man aldrig tage for givet.

:høhø::høhø::høhø:

Næ, jeg tænker at det var rart at høre det fra HANS mund…

:stuck_out_tongue:

Næ, jeg tænker at det var rart at høre det fra HANS mund…

:p[/quote]

;);):wink:

Iøvrigt finder jeg jeres kommentarer yderst nedladende, men jer om det :wink:

Jeg gjorde min datter glad både i går og i dag, ved at lave to af hendes livretter: Risengrød i går og risalamande i dag. Hun er nu så nem at glæde :slight_smile:

For ikke så længe siden gjorde jeg en veninde rigtig glad. Hun kæmper med en hel del ting, deriblandt en masse smerter ved fysisk aktivitet.

Så da vi havde siddet og hygget og snakket lidt, så tog jeg lige støvsugeren og løb underetagen igennem. Hendes store glæde, ved den for mig lille ting, var bare 100 støvsugninger værd. :slight_smile:

[quote=Natascha;298427];);):wink:

Iøvrigt finder jeg jeres kommentarer yderst nedladende, men jer om det ;)[/quote]

:trøste::trøste::trøste:

Humor, Nat… humor…og det ved du oz godt.

:hjerte:

Det gjorde jeg for et par dage siden :slight_smile:

Min vendinde kom hjem til mig helt ødelagt, hendes bror (hvad jeg synes om ham skal være usagt :doh: ) skyldte hende 2000 kr og lovet at de kom når hun skulle rejse men lige pludselig havde han brugt pengene og nu kunne hun ikke komme over til sin kæreste i jylland eller købe ham en fødselsdagsgave :frowning:

Hun var simpelthen utrøstelig og så ked af det :frowning: jeg lånte hende pengene på ubestemt tid, ikke fordi vi ikke kunne bruge pengene men vi er trods alt 2 og har det lidt nemmere med at få det til at løbe rundt. alene glæden og det lys der var i hendes øjne da hun kom hjem fra den tur var mere end rigeligt til at overbevise mig om at det var det rigtige at gøre :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;298409]Dejligt Mona - du er et godt menneske :slight_smile:
Hvor mange børn har du egentlig?

Jeg gjorde min kollega glad forleden dag, da han havde glemt at bestille fri mellem jul og nytår - til gengæld havde han husket at bestille rejsen sydpå.
Såeh … nu tager jeg så på arbejde de par dage :-)[/quote]

Kære Vivi…du er da ikke mindre sød. :hjerte:
Jeg håber, at din kollega værdsætter dig - det fortjener du.

Thomas og jeg fortsætter med at pakke ned fredag.
Ih…altså hvor er jeg træt lige nu; men jeg er også meget glad.
Er der noget dejligere end at glæde andre…

Vivi…jeg har 2 børn… + nogle, som ikke har været inde i min mave…

:klappekat::klappekat:

Lige nu :smiley: Da jeg sagde til min kæreste at vi smider alt hvad vi har i hænderne, og tager på kæreste tur i biffen :slight_smile: Så vi ses :stuck_out_tongue:

Idag, ved at komme til Danmark. Min niece var virkelig glad for at se mig :slight_smile:

Jeg tror aldrig at jeg har gjort nogen glade :øhmm:

Jeg er helt sikker på at du gjorde dine forældre glade da du blev født, men det husker du selvfølgelig ikke :slight_smile:

Forleden, da jeg besøgte en veninde og lige hjalp med et par huslige gøremål… min veninde har fået en mindre operation i foden og er derfor ikke særligt mobil.

Og for ca 2 måneder siden, da jeg sagde OK for at Jan skulle have sin coonbamse… det er vist længe siden, at jeg har set ham så glad og forventningsfuld :slight_smile: Også selv om det er endt med hele to - og ikke en af dem er den, jeg oprindeligt havde i tankerne :smiley:

Det håber jeg da :tihi:

:inlove::inlove::inlove:

Selvfølgelig har du det, din dejlige tøz - du gør mig glad med dine indlæg herinde.

:hjerte:

Selvfølgelig har du det, din dejlige tøz - du gør mig glad med dine indlæg herinde.

:hjerte:[/quote]

Hvor du sød :forelsket: