Hvornår har du sidst slikket din mis?

Undskylder på forhånd for en måske mis visende overskrift, men det er nu den der dækker bedst synes jeg.

Netop hjemvendt fra Slagelse udstillingen, vil jeg gerne dele en weird oplevelse med jer, som relaterer til overskriften.

En Exotic skulle op til dommeren, til nomineringsrunde.
Ejeren står og venter, tålmodigt, på at det skal blive deres tur.
I mens fordrives tiden med at børste på katten, indtil pludseligt hvor ejeren åbenbart ikke synes at rygpelsen lige sidder som den skal.
Hvad gør man så???

Jo man holder katten op til sit ansigt og slikker katten på ryggen, hvorefter der bruges børsten igen.-brækkesig-brækkesig

Hvad synes i, og har i nogen sinde slikket jeres mis???

Havde det nu været mig, ville jeg nok have valgt at slike mine egne fingre og tørret dem af i pelsen fremfor at slikke på kattens ryg.

Ja man oplever mange sjove ting på en katteudstilling :D:tihi:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

hvorfor går jeg altid glip af den slag :slight_smile: for f***** hvor ville jeg havde været flad af grin :slight_smile:

nu har jeg semi-langhår, så at slikke på min kat ville nok give mig betragtelige problemer… men med mindre katten har ligget i kattebakken - så er den jo showvasket og helt ren, så kunsten kunne være sket på et værre tidspunkt…

meeeeeeen alt andet lige ville jeg nok ikke lige vælge at slikke på katten…

ikke ligefrem slikket, men de har da fået en “spytvask” hvis der har været en plet, men ikke på udstilling…der foretrækker jeg vand…og så børste det tørt…evt med puder til at tage det sidste

Erhm…

Det lyder sgu lidt underligt. Jeg har prøvet at slikke på Willow i den forstand at han når han bliver rigtig kærlig helst skal være i hele ansigtet, og så bliver det ikke taget så højtideligt om han mere eller mindre indvadere min mund også - det er altså for behåret til min smag Gg

Kat smager ikke rigtigt af noget - men ja…vi er jo ligsom ikke rigtigt udviklet til at skulle have hår i systemet. Sikke en underlig ting at gøre Gg

Ja det er lidt en speciel “fetisch” synes jeg.
Var bare nødt til at dele den med jer andre, udover de veninder jeg har grinet mange gange sammen med idag over netop dette “fænomen”

jeg synes faktisk det lyder lidt…ulækkert…

Det er lidt ligesom hvis en mor spytkæmmer sit barns hår…jeg synes altså det er lidt klamt Gg

Kan huske jeg engang læste i en kattebog, at hvis hunkatten ikke selv ville slikke sine killinger tørre efter fødslen - så skulle man altså IKKE selv forsøge at gøre det!!!

:uha::uha::uha::uha::uha::uha:

Jeg havde ikke forestillet mig at nogen ville forsøge på dette - men nu er jeg da kommet i tvivl.

Men altså, det bliver ikke anbefalet.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja jeg ville så nok vælge en klud eller noget - men hver sin…smag…

falder om af grin

Ejiii, det er for vildt :D:tihi:-høhø ja, man kan få en på opleveren på udstillingene :tihi::tihi::tihi:

Jeg må altså også melde pas på den. Jeg synes det er rigtig klamt. Men sjovt, det så det altså ud ggggggggggggg

[quote=Gry Gressbakken;107886]Ja jeg ville så nok vælge en klud eller noget - men hver sin…smag…

falder om af grin[/quote]

Ja, der stod også, at man skulle tage en klud at tørre dem med - men bare det, at det var nødvendigt at skrive, at man ikke skulle slikke dem :tihi:

rofl!

Ja så var der vel også skrevet at man heller ikke selv behøvede at hjælpe dem med toilette hvis mor ikke gjorde det? Med tungen altså? Gg

føj for pokker! fnis

Uh-ha ja, det skulle da ikke undre nogen, om der kunne være nogen, der kunne finde på det. Hvad mon de så ville gøre, hvis missemor så ikke vil holde dem rene bagi i starten???

Ja jeg undres til stadighed over hvad folk kan finde på og ikke mindst hvor :?

Måske der var stemning herinde for en gruppe omhandlende hvornår du sidst har slikket på din kat :muhaha: -høhø

Tænker lidt at S/M måske betyder noget helt andet end vi tror, nemlig Slik/Mis-LOL

Hørte om en der ikke gav sine katte noget at spise de ikke selv havde smagt først. -brækkesig
Fint nok man kerer sig for sine dyr, men der må være en blonde.

Det har jeg ikke etr problem med hvis det kun er tale om tørfoder - jeg åd hundekiks da jeg var lille Gg

men eg trækker grænsen ved vådfoder. Det er fandme ulækkert :frowning:

[quote=Gry Gressbakken;107894]rofl!

Ja så var der vel også skrevet at man heller ikke selv behøvede at hjælpe dem med toilette hvis mor ikke gjorde det? Med tungen altså? Gg

føj for pokker! fnis[/quote]

Nej, det tror jeg nu ikke, de skrev noget om.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Nå okay - ja man skal være taknemmelig for de små goder i livet Gg

Hæ, hæ, ja mærkeligt at de ikke advarede mod det.

Men i det første tilfælde var det fordi en mennesketunge var helt anderledes end en katte ditto - og derfor var uegnet til tørslikning GG

I det andet var måske ligemeget hvilken slags tunge, der blev anvendt.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL

…Nej - pels mellem tænderne, det ved jeg, ikke er noget for mig!!!:eek:

[Man skal så ikke tænke for meget over, hvad ejeren havde gjort, hvis det havde været et andet sted end ryggen, hmmm :eek:]

[quote=Gry Gressbakken;107899]Det har jeg ikke etr problem med hvis det kun er tale om tørfoder - jeg åd hundekiks da jeg var lille Gg

men eg trækker grænsen ved vådfoder. Det er fandme ulækkert :([/quote]

Der gik ellers engang rygter om, at danske folkepensionister var så fattige, at de levede af kattemad på dåse!

-what-what-what-what-what