Hvornår kan øremærkningen ses?

Shrek blev øremærket i fredags, og jeg kan ikke huske hvor lang tid der går inden man kan se øremærkningen tydeligt ??
Det meste af sværten er væk, men jeg kan ikke se noget nr, i hvert fald ikke 3bogstaver og 3tal bare en smule tydeligt. :øhmm:

Der kan godt gå en måneds tid.

Hmm dyrlægerne bruger måske forskellig metode for mine kattes såes tydeligt straks sværten faldt af? :øhmm:

Der kan gå op til en måned, før det ses tydeligt - tror ikke det har noget med dyrlægernes metode at gøre, men om, hvordan kattens øre reagerer.

Jeg har oplevet en enkelt gang, at der gik så lang tid.

Men jeg har så også oplevet, at arbejdet simpelthen ikke har været udført godt nok og mærket derfor aldrig blev læseligt. :frowning:

Jeg håber ikke det er fordi Zuma vasker Shrek så grundigt også i ørene - det havde jeg lige glemt at holde øje med. Men når de andre er blevet øremærket har jeg heller ikke kunne se mærket med det samme.

Det har jeg desværre også - og endda lige ulæseligt i begge ører på to katte, der blev tatoveret samtidig :frowning: Det var kun med meget god vilje, man kunne dechiffrere deres tatoveringer og kun ved at lægge ørerne sammen.

Der gik det meste af en måned, før Vimmers tal og bogstaver kunne læses. Han fik infektion i begge ører, så jeg frygtede, at de aldrig ville blive rigtig læselige… men de blev fine igen og er meget nemme at læse i dag :slight_smile:

Mine katte har så fået et par bare hårløse pletter bag på øret på bagsiden af tatoveringen. Vokser hårene ud igen eller forbliver pletterne bare tror I?

Mine katte havde slet ikke det der overskydende sværte i ørene efter tatovering :øhmm: De er tatoveret “rigtigt”. Altså det er let læseligt med det samme, og ligner en helt alm. tatovering som på os.

Det har Oliver også… Eller det virker som hårene er klistret sammen af et eller andet… :? Håber da han bliver fin igen…

Oliver har kløet meget i sine øre… Vil tro det er sværten og så at numrene og tallene heler… Men her kan jeg se noget af det… Dog ser noget af også lidt ulæseligt ud… Håber det bliver bedre med tiden… :kryds:

Jeg kender også en enkelt dyrlæge, som bruger en almindelig tattovørpen i stedet for tang - tattoveringerne er så flotte og skarpe!!! :thumbup:

Mener der gik ca. en uge til 10 dage med Feline. Vores andre katte blev også rigtig tatoveret og deres øremærkninger er stadig meget nemme, at aflæse. :thumbup: