Hvornår var du sidst ude at flyve

Sidst jeg fløj var i september 2004 og det var til Mallorca.

Udover den tur til Mallorca (ud og hjem) har jeg kun fløjet én gang mere, da jeg var 2-3 år og det var indenrigs fra Karup til Kastrup.

Sidste sommer var vi på Zakynthos i grækenland :slight_smile:

Gad vide hvor mange der skrive om nye flyveoplevelse imorgen :tihi:

Jeg har stadig min første flyvetur til gode…håber det bliver sammen med min bror så han kan holde i hånd, for jeg er ikke god til hverken højder, lukkede rum eller ikke at have kontrol :S

Jeg fik min første flyvetur i feb. 2010 (36 år gammel) da jeg var i Sverige og hente Anabell, fløj selvfølgelig også hjem.

Det var i 1982, da jeg var i Los Angeles. Det var samtidig også første gang jeg var ude at flyve :tihi:

Jeg har med mine 68 år aldrig været i et fly og kommer heller ikke til det.
Det venter nemlig KUN på, at jeg kommer, så det kan dratte ned.

Ja, det er vel også lidt over 10 år siden at jeg var ude og flyve…
Til Thailand med familien.

Jeg kommer nok heller ikke ud og flyve de næste par år… (Hvor skulle jeg iøvrigt tage hen? Jeg elsker at være lige her i min lejlighed med dyrene omkring mig. :))

Sidst jeg var ude at flyve var d. 21. og 23. maj da jeg fløj til Tallin og hentede Takara. Jeg elsker at lette, men synes ikke det er så behageligt at lande. Jeg har kun fløjet ganske få gange i mit liv, men kan faktisk rigtig godt li’ det. Det er en meget behagelig transportmetode, når man skal langt på kort tid. Men faktisk kan jeg bedst li’ et rejse langsommere. Det er så rart at se og mærke tingene ændre sig i takt med man kommer længere og længere væk fra det kendte. Det er dejligt at have tid til at opleve mens man rejser.

Jeg tror det er omkring 4 år siden jeg var i Barcelona sidst, det var mens jeg havde mine gamle misser. Jeg rejser ikke ret meget mere. For det første er jeg mættet efter 19 år i rejsebranchen, for det andet er økonomien ikke til det, og for det tredie er jeg ikke så glad for at være væk fra kattene og fuglene, men håber da på en forlænget weekend på et tidspunkt.

Det var da jeg var på sommerferie på Rhodos i sommeren 2008 :slight_smile:

Sidste uge - arbejdstur til Kiel via Hamburg.

Det er desuden en glædelig overraskelse at flyve indenrigs! Jeg flyver jævnligt mellem Kbh. og Aalborg i forbindelse med mit studie - og SAS serverer GRATIS kaffe - selv nede på de billige rækker -det er ikke noget der plager dem udenrigs :slight_smile:

Næste gang bliver til August hvor jeg flyver til London for at tage på en dejlig køreturs ferie i Skotland med et britisk bekendtskab - kan bare næsten ikke vente!! :thumbup:

For præcis éet år siden. Den 25. juni 2009, hvor jeg fløj fra Malaga til Kbh. Jeg kan huske datoen så tydeligt, fordi vi læste på Tekst TV, da vi kom hjem kl. 23.45, at Michael Jackson var død.

I 2001, da vi fløj til Australien og tilbage igen 5 mdr. senere. Det er første og eneste gang vi har fløjet.

Hvornår var du sidst ude at flyve

I nat da vi kom hjem fra en uge i Tyrkiet :slight_smile:

Fifi…jeg håber, at I har haft en skøøøøøn tur.:wehuu:

For 36 år siden.

Og der må meget gerne gå dobbelt så lang tid før jeg skal prøve det igen.

Sagde Dorte der er fobisk for højder, og endnu mere for højder lukket inde i en metaltkasse sammensat af dele der er købt efter hvem der kunne sælge dem billigst.

Jo tak - den har været rigtig dejlig. Fantastisk vejr, dejligt hotel, god - og mere end rigeligt - mad og drikke.
En rigtig daseferie :ok:

Jeg elsker at flyve - det er nemt og hurtigt ! :slight_smile:

Men, ja der er et men for i April var jeg i Sydafrika og sad ombord på en flyver i 10 timer - det var skisme for lang tid! - og især på hjemvejen, hvor jeg sad ved siden af en messende jødisk israeler, der ikke ville give mig ro til at sove. Og hele turen fra Aalborg til Durban, som foregik på følgende måde og slevfølgelig visa versa:

Aalborg - Kastrup
Kastrup - Frankfurt
Frankfurt - Johannesborg
Johannesborg - Durban

Pyhaaa den tur var virkelig lang - og den var endnu længere på vejen hjem over på grund af askeskyen og de problemer det gav med at komme hjem til DK.

Knus Gitte

Det var vi også. :thumbup:
Og vi planlægger en tur (afbuds…) igen i år. :slight_smile: Havde ellers droppet tanken, men mit nye job giver muligheden. :wehu: Nok bare ikke Zakynthos med mindre der er et afbud :slight_smile: