Hygge for to ❤️

Dette skulle have ligget under ‘Kattebilleder i Februar’, men af uransagelige årsager fik det sin egen tråd! Og det gør at jeg lige spørger ud i luften: hvad er årsagen til at det ikke er muligt at slette ens tråd, og 2. - hvorfor kan man ikke rykke et indlæg over i en anden tråd?

14 Synes om

I det mindste, har den kat ikke r*v i begge ender :grin:

1 Synes om

Er det et nyt billede - som i: Er de kommet på talefod igen…? :crossed_fingers:

2 Synes om

Det er en laaaaaaaaaaaaaang historie som jeg vil indvi jer i i morgen når jeg har bedre tid. Men Sox skal stadig videre, nu haster det bare ikke.

Ha’ en dejlig aften :slight_smile:

1 Synes om

Sletning af tråde
Det er ikke noget, vi har bestemt, så det må være systemet, der er indrettet sådan. Med god grund, vil jeg sige. Det er en uskik at slette tråde og på den måde også gøre sig til herre over andres indlæg.

Men hvis du kun har skrevet et indlæg i tråden, og der ikke er kommet kommentarer, kan du så ikke bare slette indlægget? Jeg spørger helt oprigtigt, for jeg er ikke inde i alle de små detaljer om systemet.

Admins kan slette en tråd, så hvis et eller andet går helt galt, kan du henvende dig til mig eller @Lykke. Du kan ikke være sikker på, vi læser alle tråde og opdager det, hvis du bare skriver det i tråden som her uden tag. Du kan også skrive en personlig besked.

Ideeelt set hører spørgsmålene til i Feedback eller Hjælp og vejledninger, hvor andre kan drage nytte af at se svaret også. Og så de ikke kommer til fylde tråden med snak, der er helt irrelevant i forhold til de to tortieskønheder på billedet :heart:

Flytning af indlæg
Man (som i admin) kan godt rykke et indlæg over i en anden tråd, men det er ikke sikkert, du kan. Det kunne hurtigt blive noget rigtigt rod, hvis alle havde adgang til at gøre alt :wink:

Så hvis indlæg skal flyttes, er det igen mig eller @Lykke, du skal have fat i.

1 Synes om

Tak for svarene - og den med uskikken tænkte jeg faktisk på lidt senere, for man ville jo så kunne slette alle andres indlæg i tråden også. Så det giver god mening. Jeg tænkte bare, at da jeg publicerede den, så jeg med det samme at den var gal - at den slet ikke havde lagt sig hvor det var tiltænkt (mobilos - det er ikke altid det spiller for mig der!), og der ville det være kanon hvis jeg kunne skynde mig at trykke slet. Jeg ved at i andre fora kan man slette inden for eksempelvis 15 minutter hvis ikke der er nogen der har skrevet i den.

Det samme gør sig gældende med at flytte - her ved jeg også at man i andre fora kan flytte fejloprettede tråde over på en anden placering - hvis altså der ikke er andre der har tilføjet til tråden. MEN det har jo sandsynligvis også noget med den bagvedliggende software at gøre :slight_smile:

Det er udelukkende for ikke at have enkeltstående tråd som den jeg altså fik fejloprettet - det giver (i min optik) unødvendigt meget fyld :wink: