Hygge i gråvejret

Det er bare ikke vejr til andet en en tur i køjen :høhø:

:wehuu::wehuu:

Ja, man skulle da være et skarn, hvis ikke man kunne klare en lille eftermiddagslur nu… :slight_smile:

Der er bare ting mennesket burde adoptere af kattenes adfærd…
Dage, hvor der næsten ikke er ordentligt lyst, tja… De har forståelsen for det :stuck_out_tongue:

Fedt billede :thumbup:

Tak :slight_smile:

Ja…især nu hvor det bare øser ned :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;775439]Der er bare ting mennesket burde adoptere af kattenes adfærd…
Dage, hvor der næsten ikke er ordentligt lyst, tja… De har forståelsen for det :stuck_out_tongue:

Fedt billede :thumbup:[/QUOTE]

Ja helt enig :slight_smile:

Sikke da nogle små hyggemisser :hjerte::hjerte::hjerte: - ligge Kalle også og flader ud eller er han i værkstedet? :tihi:

Ja. :slight_smile:
Jo da…han ligger da i den nederste køje :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;775542]Ja. :slight_smile:
Jo da…han ligger da i den nederste køje :)[/QUOTE]

Det gør han jo også - han ligger nok og lægger planer, den gavstrik :høhø:

Sådan et billed må da få de fleste mennesker til at stresse fuldstændig af - det ser bare så hyggeligt ud :wehuu:

Det kan man da kalde fuld hus…eller fuld klatremiljø. SKØNNE mis

Ja, man får næsten lyst til at kravle op i en af køjerne selv :tihi:

Ja, og de to andre klatrestativer var lige så fyldte :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;775558]Tak :slight_smile:
Ja, og de to andre klatrestativer var lige så fyldte :høhø:[/QUOTE]
Da jeg var ude i haven lige før for at hente vand og madskåle ind fra drivhuset…den vane der altid er mad og vand derude, var den eneste derude La-Toya og Mandalay, Ouna, Cedille, Ranya og nogle flere sad i døråbningen og skulle fisme ikke ud i det møjvejr. Jeg vil tro de nu ligger og feder den rundt om for her er helt stille…bør man være bekymret

[QUOTE=kamikaze;775574]Da jeg var ude i haven lige før for at hente vand og madskåle ind fra drivhuset…den vane der altid er mad og vand derude, var den eneste derude La-Toya og Mandalay, Ouna, Cedille, Ranya og nogle flere sad i døråbningen og skulle fisme ikke ud i det møjvejr. Jeg vil tro de nu ligger og feder den rundt om for her er helt stille…bør man være bekymret

[/QUOTE]

Nej, de gider ikke rigtig det vejr. :tihi:
Men går jeg ud så er det også helt sikkert at de fleste skal med her :smiley:

Jo…hvis der er helt stille så skal du nok være lidt bekymret :tihi:
Altså lidt ligesom når man har små børn og de er stille og man ikke kan se dem…

Det ser da godt nok hyggeligt og afslappende ud! :slight_smile: Dejligt billede

:wehuu:

Takker :slight_smile: