Hygge i haven

I formiddags tog vi lige en hyggestund. Bl.a. delte vi en isbåd -shhhh
Det har jo været alletiders vejr så det skulle udnyttes.
Billederne kommer på lige om lidt. -høhø
Hele eftermiddagen har de så sovet, og jeg gjort rent. Jeg vil undlade at skrive, hvem der er smartest -fin men det er IKKE undertegnet
Brita -pote

Hold da op de hygger sig alle de dejigheder -love -love

Herlige billeder og hvor kan man se de hygger. -love
Men hvad i alverden er det for et billede, en underlig maskine og en halv kat -høhø

Hold da op - sikke da en hyggedag!!!

Og sikke dog en fantastisk lækker have i har!!!

SKØØØØNT!!! må jeg komme og dele en isbåd med alle skønhederne??

Det er jo ren råhygge og en rigtig dejlig have de har til at tumle rundt i… [bigloony]

JAHHH…bare kom og del, jeg har fryseren fyldt med Isbåde -waytohot
Billedet der ser funny ud er Habibi der lige ville se om Pouls havetraktor nu også havde en OK motor.
Men ellers er det Findus der gør agurk i katteurtebadet, den striwede mis er Pepita i et næsten roligt øjeblik, Hende der ruller rundt og med lys i det sorte er Mandalay…
Og så kan jeg ikke huske flere af billederne.
Men JA vi elsker vores have og jeg ville ikke bytte for alverdens rejser eller for 1 eller flere millioner
At sidde under parasolen, som dog p.t. er istykker med et glad juice med isterninger i, og nyde der spundses rundt, klatres og hopses efter biller i bræsset eller løbeleges vildt…det er for mig det bedste jeg ved -thumbs
Brita

SUUUUUK, vildt misundelig.

Det er som en varmeprop herinde i byen.

Ihhhh hvor de nyder det,de skønne misser [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif]

Ihh denise det er da deres egen privat mekaniker, der lige skal checke om maskineriet virker endnu
-kattedans

-hahaha Nå ja, de Maine Coons er SÅ hjælpsomme, så det halve kunne være nok og ER nok. [smilie=hate-smile.gif]

Kan stadig ikke komme mig over hvor skønt der er. Kan godt forstå du ikke vil bytte for noget i verden.

Ihhh fryseren fuld ligefrem… ik når jeg er kørt igen da… er der som en mis G

Og ved siden af isbådene ligger alle kyllerne…det er missernes isbåde -høhø
Her i varmen sker det, jeg ikke tøer kyllerne helt op…så kan dyrene køle dem ned på at spise kolde kyller.
Jøsses…det får mig til at tænke på mikroovnen er fuld af kyller…lørdagskyller, som jeg fluks vil give dyrene ude i haven…mums [cat01.gif]
Brita

Hahaha godt du kom i tanker om det…

Gisp en go idé den vil jeg klart huske…

Skal jeg ikke være bange for ben?

Brita dine katte bor jo i Edens have -forelsket -forelsket [bigloony]

Ben?..Isbåde har ikke ben -høhø
Og kyllerne spises med hud, næb, hovede OG ben. -brækkesig
Mandalay ynder dog helst kyllehovederne, så hun går fra den ene kyllde til den anden og spiser KUN hovederne…derfor hedder hun også hovedjægeren -høhø
Brita -pote

LOOOOOOOOOOOOOOL touché

klukker af grin

Hold da helt op hvor er det lækket. -respekt
kan man leje en halv have -felixsylvester

Suuk Brita, jeg er slet ikke misundelig over dit under af en have…

jeg har forsøgt at overtale manden til at indhegne vores men ak vors hus ligger desværre så dumt placeret på vors grund at vi vil skulle luke os selv ud og ind gennem en stor låge/dør for overhovedet at komme ind til hoveddøren. Det vil manden IKKE [smilie=hate-boid.gif]

jeg kan ikke se problemet i det -alt for kattene, og alt for at kunne nyde sommerdagene ude sammen med kattene men øv han står urokkeligt fast ved hans beslutning, her hjælper en dyr computerstump ikke engang (så er den slem)
Så der er ikke anden udvej end du må blive ved med at poste idylliske billeder af dine lækre katte i jeres smukke have og med lidt fantasi kunne jeg jo forestille mig det var min -høhø

tak for kigget [bighappy]

De tager sig vist en morfar mange af dem, men nysgerrige er man vel altid -love -love -love
Skønne skønne billeder Brita, og ingen tvivl om, at kattene nyder det gode, vejr, hvem gør ikke det? Næsemys og såinbrum samt stort potedask til alle misserne -lazykitty