Hyggeaften/dag?

Jeg tænkte lidt på om der var stemning for at mødes nogle stykker en dag og så bare hygge. Sludre om vores elskede missere, spille sing-star eller tænde for grillen?
Jeg kan godt lægge hus til og vi har et lille frimærke af en have og nok med plads i stuen.
Nu luftede jeg lige ideen, så kan i jo tænke over det -mis

jeg syntes det lyder som en super god idé . jeg er frisk. bliver nok nødt til at tage kæresten med, da det er ham der er ejer af kørekort og bil [bigloony]
men så ville johnny jo heller ikke være ene dreng. og mads er også interesseret i katte. han sidder tit og kigger med på hvad vi skriver om herinde.

Ja men selvfølgelig er vedhænget velkommen :slight_smile: Så bliver min mand også glad når der kommer andre en bare tøser -høhø

det kan jeg da godt forstå han ville blive. hehe.

jeg er da også på… det skal da ikke kun være jyderne der kan hihi…

amager passer super… det er sådan rimeligt midt på…

super. så skal vi bare have samlet nogle flere mennesker.

jamen hvad med at alle fra Kgale der har lyst er velkomne…

og hvis det ikke bliver på Amager - så har jeg plads til 14 inde i stuen og det dobbelte antal på altanen hvis vi laver det til en picnic med tæpper og grill hygge

Kgale-sjællænder folk (+ jer øboere og semiasiater hvis i har lyst til at gøre udflugten -xxrotflmao… ) hvad siger i ?? - var det noget med en hyggeaften medio juli primo august?

Ja men alle der kan er da velkomne -thumbs Vi skal nok finde ud af det med pladsen -hahaha Men jeg er ihvertflad frisk på juli/august måned uanset hvor det bliver.

det er jeg bestemt også!

Jeg er på ferie hele juli (pral pral - skal til Tyrkiet i 3 uger -engel ) men august ville være dejligt -thumbs
Godt initiativ!