Hyldest til Martin/Danex

BJeg synes, at jeg vil hylde Martin for tråden hvad tænker du lige nu…[/B]

B-bananer[/B]

BDen er godt nok blevet lang og jeg er faktisk sikker på, at den aldrig slutter.[/B]

B-partytime[/B]

BTak, Martin - det er en supergod tråd.[/B]

B:bravo:[/B]

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

… 81 visninger i denne tråd - men ikke én der vil være med til at hylde manden bag den skønneste tråd i mands minde ???

Tsk…tsk…siger jeg bare…

:inlove::inlove::inlove:

jamen vi giver dig jo ret allesammen :slight_smile:

men er meget enig - den tråd var et seriøst genialt påfund… jeg bruger den meget… den er en god ventil :slight_smile:

[quote=Battlestar;286717]

jamen vi giver dig jo ret allesammen :slight_smile:

men er meget enig - den tråd var et seriøst genialt påfund… jeg bruger den meget… den er en god ventil :)[/quote]

:ok::ok:

Ja, I gør så… men jeg havde håbet på, at I ville lave nye indlæg - med hornmusik, bal-faldera og lidt moves… :yah::yah:

:stuck_out_tongue:

jamen, jeg synes også det er en genial ide han fik med den tråd

Nu skal vi også lige passe på, ikk’? Mænds ego kan ikke tåle så meget ros. :tihi:

:høhø::høhø:

Du har helt ret… han skulle nødig gå hen og blive indbildsk.

-LOL

Jeg har kigget her, men tanketråden har jeg ikke bevæget mig ind i fra starten - og nu er den alt for omfattende til, at jeg gider læse den igennem :slight_smile:

Den er så som sådan heller ikke noget man følger med i. Man ville ikke forstå den tror jeg

:høhø::høhø:

Dét forstår jeg godt, Vivs - den er vist snar oppe på 4.000 indlæg…

-what-what

:fin::fin:

Måske ikke - men den er sjoooooooooooooooooow…

:wehu::klapper: :yah:

Jo det er såmænd en fin tråd, som jeg bruger jævnligt, men ligefrem bal-faldera og hornmusik det er nok lige i overkanten af det jeg vil være med til.

Skulle vi så rose XXXX for at stare en tråd om :::::: ?

Ja undskyld jeg bliver lidt negtiv, men det her er helt grotesk. Lykønskninger er vel til fødselsdage, mærkedage, nye tilnavne osv?? Vel ikke at en mand opretter en i øvrigt genial tråd.

[quote=Annette O;287044]Jo det er såmænd en fin tråd, som jeg bruger jævnligt, men ligefrem bal-faldera og hornmusik det er nok lige i overkanten af det jeg vil være med til.

Skulle vi så rose XXXX for at stare en tråd om :::::: ?

Ja undskyld jeg bliver lidt negtiv, men det her er helt grotesk. Lykønskninger er vel til fødselsdage, mærkedage, nye tilnavne osv?? Vel ikke at en mand opretter en i øvrigt genial tråd.[/quote]

:):):):slight_smile:

Du behøver da ikke at undskylde din mening - den er din og den har du lov til at have.

:ok:

Jeg synes nu bare, at der var grund til at fejre den vel nok længste tråd, vi har haft herinde.

:inlove:

Og for mig synes jeg nærmest, at det var et lille jubilæum - fordi der var langt over 3.000 indlæg.

:yah: :yah: :yah: :yah:

Det er rigtig nok Martin har oprettet tråden :tak:

Men hvem har gjort tråden til den , den er :?

Det er alle dem, der har skrevet deres tanker i den :thumbup::thumbup:

[quote=Kaja;287604]Det er rigtig nok Martin har oprettet tråden :tak:

Men hvem har gjort tråden til den , den er :?

Det er alle dem, der har skrevet deres tanker i den :thumbup::thumbup:[/quote]

:yah: :yah: :yah: :yah:

Du har da helt ret, Kaja - så vi fejrer da bare OS SELV i stedet for.

:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

[quote=Therese;287827]:yah: :yah: :yah: :yah:

Du har da helt ret, Kaja - så vi fejrer da bare OS SELV i stedet for.

:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:[/quote]

Det har jeg det også meget bedre med. Så hurra for alle jer, der har gjort tråden til det, den er!

( men tak for tanken, T. :slight_smile: )

// Martin

[quote=DaneX;288128]Det har jeg det også meget bedre med. Så hurra for jer alle sammen, der har gjort tråden til det, den er.!

( men tak for tanken, T. :slight_smile: )

// Martin[/quote]

:inlove: :inlove: :inlove:

Vær nu ikke så beskeden, Martin - det kan du lade mig om at være…

-LOL-LOL