Hyperaktiv flok efter renovering af hus

Hahaha, for fiiiilan da:juhu: Denne tråd gir et godt grin (og lige på et tidspunkt, hvor det er GEVALDIG tiltrængt)… Dejlige bimser - siger jeg på behørig afstand…:tihi: Kan godt forestille mig det må være ski*e belastende med håndværkerlystne bimser - men hold nu kæft hvor er I dejligt sjove i denne tråd:LOL::lol::lol:

Jeg gad i hvert fald ikke have Amélie med ud og handle… Gyyyyyys!

:juhu: He he - skøn historie! Ja - jeg kender jo også - på afstand - et par RET speedede bimser (i hvert fald nogen gange - ikke Vipsen :p).

Anyways - foderaktivering…?

Næh nej… vi er skam ikke spor speeedede herhjemme… pjat… måske en lille smule :rock:

hmm nu frygter jeg da helt at få håndværker besøg på mandag… Håber ikke Morgan bliver på den måde

arrg kom nu da…jeg vil ha nogle at græde og grine sammen med. :wink:

men kan da trøste dig med at ingen af de mange håndværkere der var her, har oplevet SÅ nysgerrige katte nogen steder før.

[QUOTE=Chicabee;784460]arrg kom nu da…jeg vil ha nogle at græde og grine sammen med. :wink:

men kan da trøste dig med at ingen af de mange håndværkere der var her, har oplevet SÅ nysgerrige katte nogen steder før.[/QUOTE]

nu har jeg en bengaler også … han kan drive en håndværker til vanvid glemmer ikke da vi fik nyt køkken… Det var en oplevelse som gav os mange grine stunder. Jeg kan især huske en ting men det var nu min mand der blev offer for hans hjælpsomhed/nysgerihed. Han skulle trække ledninger og det op på loftet og hver gang at ledningen var målt til nede fra stuen /køkken så trak diesel i ledningerne også kunne han kravle ned og sige nej og prøve at rette det til igen det endte med at han kom på kammert … men sjov så det ud

Du kan låne deg en kat IV venn på 4 ben som kan slite dem ut? :smiley:

Jeg husker da vi la klikk-parkett i hele huset,da ble mine viltre katter enda villere,for det var så festlig å spinne rundt på gulvet…

Kan de ikke komme ud? Lidt god tid i haven med masser af lugte og indtryk, det ville være mit forslag.

ork jo…de har 350 m2 indhegnet have de fræser ud og ind fra som det passer dem. Det her frostklare vejr , gør dem endnu mere i hopla :høhø:. Men jeg skal jo nok bare være glad for at de er sunde , raske og meget glade. :smiley:

Kan du ikke et par gange om dagen lige starte en boremaskine eller stiksav… de stakkels små savner sikkert lyden :wink:

Nu er vi igang med at samle nyt skrivebord, og lave den sidste finish, så der er dejlig emballage at lege i. Syntes så småt de er trappet ud af den værste håndværker-rus . Nu er de bare frost skøre.