Hyperventilere hun?

Jeg har lige leget med sparta i 15min ca.
Med sådan en fjerting .
Men stoppede fordi hun bare blev ved med at lege, men hun åbnede munden og gik og sagde lyde ligesom hvis en hund har det for varmt.
Hyperventilere hun eller har hun det bare varmt?..
Satte hende lige op for at drikke også tog hun en slurk.

Hun er nok bare super forpustet Gg

Mine har heller ikke en stop-knap. Der kigger jeg på hvor hurtigt deres sider pumper, og så giver jeg dem legepauser. Det er meget skræmmende i min bog når en kat hyperventilere.

Willow hyperventilere af skræk når han kører bil. Hans mund er helt åben og øjnene er kæmpestore og så gisper han efter vejret. Han var slet ikke til at komme i kontakt med. Så jeg tror ikke der er tale om hyperventilering hvis hun drikker :slight_smile:

Bamse hyrperventilerer og af skræk, nogle gange, når vi kører bil. Men han kan både spise og drikke når han gør det!

Giv hende noget ro, for nu. Og se til hende med jævne mellemrum!

Hun er forpustet - så du skal stoppe legen, for hun gør det ikke.
Mine gør det samme, når det er en rigtig god leg.

Okay :slight_smile:
Hun er en total pestilens hertil morgen , (hvilket jeg er super glad for!) startede ud kl 5 med at lege i 2 timer i kattebakken…
Så fik kradsetræet kl. 8 en ordentlig omgang. Så gik hun nogen runder og ledte efter noget at lave, og kravlede ind i mit skab og hev alt ud af det. væltede hendes madskål, det jo sjovere at sprede alt maden ud på gulvet også lege med det.

Hun forsvandt her ved 10tiden tog sig vel en powernapper, og nu er hun fit for fight. Væltede lige alle reklamerne på gulvet. også gik hun amok på min fjerpind .
Hun er virkelig sjov at se på når hun har løbet rundt i cirkler også stopper =)
Jeg vil tage det lidt med ro og give hende nogen flere pauser :slight_smile:

Jeg stoppede skam også med det samme jeg så det.
Man ved jo aldrig her i denne varme .


af sparta og hendes flotte striber:)