-what -what -what -what
Jeg drak af min kaffekop og kiggede ned i den bagefter…
-what -what -what -what
Jeg drak af min kaffekop og kiggede ned i den bagefter…
AAAADDDddddddddddddddddddddd
ej Charlotte for H*****… det er nok det klammeste endnu præsenteret herinde… ikke engang spnidler/insekt/edderkoppe påstandene kan slå den her… eller fobitråden!!!
den her tager “advrrr” præmien!!!
Eeeeeeeeeeeeeew HAHA
:what::what::what::what::what:
UPS:tihi:
Hvad er det for en’…er der nogle proteiner i sådan en fyr:høhø:
øhm, hvad er det? en snor?
Eeeejjj Charlotte. Det er bare et stankelben - på engelsk hedder de Daddy Longlegs - er det ikke sødt? Skulle hilse fra Tanne og sige det er et af ynglingskræene, sammen med natsværmere og spyfluer.
Meget morsomt - er det ikke dig, Eva, der læser biologi …EN SNOR, hmmm
Meget lange ben og et par vinger og så på hoved ned i min kop :græde::græde::græde:
Jeg er i forvejen hysterisk med edderkopper, og den her var lige ved at ende som en tandstik
[quote=anne p;250234]UPS:tihi:
Hvad er det for en’…er der nogle proteiner i sådan en fyr:høhø:[/quote]
Muligvis, men jeg bryder mig ikke om nærgående proteiner
Måske var det slet ikke kaffe du drak Charlotte men protein drik
Årh pjat. Der er 63% protein i en fugleedderkop - gå du bare igang med ham der
Ahhh, altså en “begynderbørge”
Lige præcis - ligesom de små børn begynder med mos
Jamen, så kan du tage det helt roligt Charlotte Stankelben har kun 6 ben (ederkopper har 8) og den er faktisk nært beslægtet med en myg - den kan bare ikke stikke
Så det er faktisk slet ikke noget dårligt valg af tandstik
Kommer lige i tanke om et rim fra min barndom:
There once was a lady who swallowed a fly. I don't know why she swallowed a fly. Perhaps she'll die?
There once was a lady who swallowed a spider that wiggled and tickled and giggled inside her. She swallowed the spider to catch the fly. I don’t know why she swallowed the fly. Perhaps she’ll die.
Og sådan fortsætter den, hun sluger et til dyr for at fange ederkoppen osv. osv.
Sådan…bare til inspiration :klapper:
Og det er forresten et stankelben så lige det med vinger… det er et insekt, så du kan ikke skyde skylden på edderkopperne der
[quote=HotSpot;250253]Jamen, så kan du tage det helt roligt Charlotte Stankelben har kun 6 ben (ederkopper har 8) og den er faktisk nært beslægtet med en myg - den kan bare ikke stikke
Så det er faktisk slet ikke noget dårligt valg af tandstik
Kommer lige i tanke om et rim fra min barndom:
Og sådan fortsætter den, hun sluger et til dyr for at fange ederkoppen osv. osv.
Sådan…bare til inspiration :klapper:[/quote]
HA HA HA husker godt det der rim fra min datters skoletid. :høhø:
Åh det jeg hader allermest ved de der er at de er så fannens klodsede. Bare typisk!
-LOL-LOL-LOL
Stakkels dig Charlotte - du har min fulde forståelse og sympati
Ripper op i barndomstrauma fra vores nybyggede sommerhus, der hele første sæson var fyldt med ørentvister
De var allevegne, i toilettet, på vægge, borde og gulve - når vi skulle i seng måtte min mor stå og ryste vores dyner og puder - og man skulle ikke efterlade drikkevarer eller lign. utildækket for så var det levende -brækkesig