Hysterisk anfald

-what -what -what -what

:uha: :uha: :uha: :uha:

:rock::rock::rock::rock:

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg drak af min kaffekop og kiggede ned i den bagefter…

:skrige::skrige::skrige::skrige::skrige:

AAAADDDddddddddddddddddddddd :besvimer:

ej Charlotte for H*****… det er nok det klammeste endnu præsenteret herinde… ikke engang spnidler/insekt/edderkoppe påstandene kan slå den her… eller fobitråden!!!

den her tager “advrrr” præmien!!!

Eeeeeeeeeeeeeew HAHA

:what::what::what::what::what:

UPS:tihi:

Hvad er det for en’…er der nogle proteiner i sådan en fyr:høhø:

øhm, hvad er det? en snor?

Eeeejjj Charlotte. Det er bare et stankelben - på engelsk hedder de Daddy Longlegs - er det ikke sødt? Skulle hilse fra Tanne og sige det er et af ynglingskræene, sammen med natsværmere og spyfluer.

Meget morsomt - er det ikke dig, Eva, der læser biologi …EN SNOR, hmmm :tihi:

Meget lange ben og et par vinger og så på hoved ned i min kop :græde::græde::græde:

Jeg er i forvejen hysterisk med edderkopper, og den her var lige ved at ende som en tandstik :besvimer::besvimer::besvimer:

[quote=anne p;250234]UPS:tihi:

Hvad er det for en’…er der nogle proteiner i sådan en fyr:høhø:[/quote]

Muligvis, men jeg bryder mig ikke om nærgående proteiner :rock:

Måske var det slet ikke kaffe du drak Charlotte men protein drik :tihi:

Årh pjat. Der er 63% protein i en fugleedderkop - gå du bare igang med ham der :wink:

Ahhh, altså en “begynderbørge” :ups:

Lige præcis - ligesom de små børn begynder med mos :smiley: :smiley: :smiley:

Jamen, så kan du tage det helt roligt Charlotte :slight_smile: Stankelben har kun 6 ben (ederkopper har 8) og den er faktisk nært beslægtet med en myg - den kan bare ikke stikke :ok: Så det er faktisk slet ikke noget dårligt valg af tandstik :smiley:

Kommer lige i tanke om et rim fra min barndom:

There once was a lady who swallowed a fly. I don't know why she swallowed a fly. Perhaps she'll die?

There once was a lady who swallowed a spider that wiggled and tickled and giggled inside her. She swallowed the spider to catch the fly. I don’t know why she swallowed the fly. Perhaps she’ll die.

Og sådan fortsætter den, hun sluger et til dyr for at fange ederkoppen osv. osv.

Sådan…bare til inspiration :klapper:

Og det er forresten et stankelben :wink: så lige det med vinger… det er et insekt, så du kan ikke skyde skylden på edderkopperne der :wink:

[quote=HotSpot;250253]Jamen, så kan du tage det helt roligt Charlotte :slight_smile: Stankelben har kun 6 ben (ederkopper har 8) og den er faktisk nært beslægtet med en myg - den kan bare ikke stikke :ok: Så det er faktisk slet ikke noget dårligt valg af tandstik :smiley:

Kommer lige i tanke om et rim fra min barndom:

Og sådan fortsætter den, hun sluger et til dyr for at fange ederkoppen osv. osv.

Sådan…bare til inspiration :klapper:[/quote]

HA HA HA husker godt det der rim fra min datters skoletid. :høhø:

Åh det jeg hader allermest ved de der er at de er så fannens klodsede. Bare typisk!

-LOL-LOL-LOL

:besvimer: Stakkels dig Charlotte - du har min fulde forståelse og sympati :uha: Ripper op i barndomstrauma fra vores nybyggede sommerhus, der hele første sæson var fyldt med ørentvister :argh:De var allevegne, i toilettet, på vægge, borde og gulve - når vi skulle i seng måtte min mor stå og ryste vores dyner og puder - og man skulle ikke efterlade drikkevarer eller lign. utildækket for så var det levende -brækkesig