I anledning af at jeg får mine katte hjem i aften!

Ja, nu spammer jeg igen. Og hvis der er nogle der er trætte af det, kan de jo bare lade være med at kigge :høhø:

Her er lidt billeder fra min fars hånd igen, af luksuskatteresortet. Jeg tror ærlig talt ikke at de bliver særlig glade for at blive hentet :tihi:

Det er 4 uger siden vi afleverede dem, og de tror eftersigende at de er flyttet permanent. Jeg gætter på at vi får en del renden rundt i nat :hyp:

Nøj :smelter:

de har dytme haft det godt :hjerte:

og billeder kan vi aldrig få for mange af :høhø:

It’s a haaaard life :tihi::tihi::tihi:

Tillykke med, at I får dem hjem igen - hvor de trods alt hører til :smiley:

Det er altid hyggeligt at være på ferie hos bedsteforældrene, men også hyggeligt at komme hjem igen :slight_smile:

Er det din far, der har givet Sid en serviet som hovedpude :?

Ude godt, men hjemme bedst. Og så må du invitere din far til at komme og fotografere lidt ind imellem… :smiley:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1041200]Det er altid hyggeligt at være på ferie hos bedsteforældrene, men også hyggeligt at komme hjem igen :slight_smile:

Er det din far, der har givet Sid en serviet som hovedpude :?[/QUOTE]

Nope! Sid skal ALTID ligge på “noget”. Intet er for småt eller stort til at ligge på! Han er især glad for tasker og papir :høhø:

PS: I dette tilfælde er det min fars månedskort han bruger som pude :tihi:

Yeah så får du dem hjem, hvor dejligt! Personlig er jeg vild med at de “besøger” dine forældre (de behøver dog ikke at gøre det så længe), for endnu en gang er det lykkes din far at tage så gode billeder, at jeg knap nok kan sige hvilket et der er bedst. Han er altså virkelig god kattefotograf & dine katte er superskønne modeller! :hjerte:

Hvilken herlig billed serie. Jeg sidder her og små griner. Især af Sid :wink: beklager meget, men han er bare for sjov på en skøn dejlig måde :slight_smile:

hvor dejligt at de kommer hjem igen, i skal nok få en hyggelig nat :wink:

[QUOTE=DK SismoCats;1041214]Hvilken herlig billed serie. Jeg sidder her og små griner. Især af Sid :wink: beklager meget, men han er bare for sjov på en skøn dejlig måde :slight_smile:

hvor dejligt at de kommer hjem igen, i skal nok få en hyggelig nat ;)[/QUOTE]

Jamen han ER sjov! Og underlig, og ikke særlig klog. Men han er så sød, så det gør ikke så meget meget :wink:

Hvor er det skønt for dig at de nu kommer hjem :thumbup:…men…jeg tror nu ikke at de har lidt nogen nød på deres ferietur :smiley:

Jeg tror nu altså at de bliver glade for at komme hjem til jer igen! :smiley:
Tak til dig og din far for en hel masse vidunderskønne billeder!

Og så et stort tillykke! Det må være rigtig dejligt at vide at du får dine misser igen. :slight_smile:

Ihh hvor nogle skønne billeder :smiley: :smiley:

Og hvor er det nogle fede retrokurve du har :smiley:

Sikke nogle skønne billeder, af nogle fantastisk smukke katte :wehuu:
Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at få dem hjem:-) (men det er nu helt synd for din far at han skal undvære dem :uha:)

Hvor er de skønne. Ser sørme ud til de rigtig har hygget sig,mmen dejligt at få dem hjem

Det er nogle super gode billeder og nogle skønne modeller der er brugt:smelter:
Skønt at i endelig kan få dem hjem igen:)

Det er jo ikke, fordi der er noget i vejen med Sid, men jeg elsker altså abybillederne :hjerte: Selv når de ligger og sover, kan man se, de er sprængfyldt med ballade :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;1041250]Ihh hvor nogle skønne billeder :smiley: :smiley:

Og hvor er det nogle fede retrokurve du har :D[/QUOTE]

:hjerte: Skattekat Design :hjerte:

[QUOTE=Highfield;1041207]Nope! Sid skal ALTID ligge på “noget”. Intet er for småt eller stort til at ligge på! Han er især glad for tasker og papir :høhø:

PS: I dette tilfælde er det min fars månedskort han bruger som pude :tihi:[/QUOTE]

Jamen, man kan også risikere at få hold i nakken hvis ikke der noget til at støtte den :cool:

Altså… du bli’r da nødt til at la dem blive hos din far og så få dig nogle nye selv :wink:

Nej pjat. Det må være dejligt at kunne aflevere dem i “luksuspension” på den måde og VIDE at de har det som blommen i et æg alle sammen :smiley:

Godt at I får misserne hjem igen!

Man skal passe på med at lade ens forældre passe ens kat, for man risikerer at de beholder den. :høhø: Det skete næsten for mig. Min sorte huskat skulle bare passes, men jeg var ude at sejle. Hun bor der stadigvæk 10 år senere! Men nu passer hun på min far. :wehuu:

Derfor passer jeg godt på Ista! :tihi: