Og fordi at jeg absolut ikke havde kreativ energi nok til at finde på en god overskrift.
Scarface er en rigtig entertainer! Han er altid lige på pletten med noget underholdende til hjemmet eller eventuelle gæster.
Her er hvad han får ud af en pose:
“Hu hej den flytter sig!”
Og så var det som om at der skete noget oppe i det tomrum man normalt har sin hjerne i…
Ny leg: "FRYS i playbow!! Minimum 10 sekunder uden bevægelse!
Og så røg benene…!!
Ny leg! “Efterlign katten-der-kun-havde-taget-fødder-på”
NY leg! “Gem-dig-under-sengen-med-onkel-Teddy-fra-usynlige-fjender!”
NY leg! “Gem-dig-fra-onkel-Arthur!”
Totalt usynlig ninja-killing!
Eller… Det skal han måske liiige arbejde lidt mere på.
NY leg!! “byg-en-hemmelig-ninja-hule-med-tilhørende-løbegang” :høhø:
Og så bliver jeg lige nødt til også at slå et slag for dem her jeg fandt på zooplus.de. Kattene ELSKER deres papdyr!
[QUOTE=Skattekat;930785]Se … det tog ikke engang en måned, nu er du blevet en af os!
Julia: De to orginaler er SÅ bedårende … men du siger ikke til Anne at jeg har sagt det, vel ?
Ja og Teddy, han har jo striwer … så det er selvgivet [/QUOTE]
Nej nej Hrönn, det skal nok være vores hemmelighed… Og du er altså mere end velkommen til en omgang orientaler-beundring (det tvinger de mig til at skrive!) hvis du kommer forbi de Valby’ske kanter.
[QUOTE=Skattekat;930785]Se … det tog ikke engang en måned, nu er du blevet en af os!
Julia: De to orginaler er SÅ bedårende … men du siger ikke til Anne at jeg har sagt det, vel ?
Ja og Teddy, han har jo striwer … så det er selvgivet [/QUOTE]
HÆÆH HÆÆÆH HÆÆÆH
nu sagde du jo kun Julia det vil sige at andre godt må sige det rundtosset::engel2:
Tak skal du have Trekkie! Jeg håber ikke at jeg (ubevidst som så ofte) kommer til at støde nogen ved at notere at de har pels på banneret? De er jo nogen hippier!