I anledning af FREDAG

Og fordi at jeg absolut ikke havde kreativ energi nok til at finde på en god overskrift. :stuck_out_tongue:

Scarface er en rigtig entertainer! Han er altid lige på pletten med noget underholdende til hjemmet eller eventuelle gæster.
Her er hvad han får ud af en pose:

“Hu hej den flytter sig!”

Og så var det som om at der skete noget oppe i det tomrum man normalt har sin hjerne i…

Ny leg: "FRYS i playbow!! Minimum 10 sekunder uden bevægelse! :uha:

Og så røg benene…!! :yikes: :besvimer:
Ny leg! “Efterlign katten-der-kun-havde-taget-fødder-på”

NY leg! “Gem-dig-under-sengen-med-onkel-Teddy-fra-usynlige-fjender!”

NY leg! “Gem-dig-fra-onkel-Arthur!”

Totalt usynlig ninja-killing! :muhaha:

Eller… Det skal han måske liiige arbejde lidt mere på. :tihi:

NY leg!! “byg-en-hemmelig-ninja-hule-med-tilhørende-løbegang” :høhø:

Og så bliver jeg lige nødt til også at slå et slag for dem her jeg fandt på zooplus.de. Kattene ELSKER deres papdyr! :ok:

Nåårrrhh se lige de smukke grønne øjneeeee… (jeg er ved at udvikle mig til en komplet hvinende idiot af at være her på kattegale-forum :))

Se … det tog ikke engang en måned, nu er du blevet en af os! :rundtosset:

Julia: De to orginaler er SÅ bedårende … men du siger ikke til Anne at jeg har sagt det, vel ? :bebe:
Ja og Teddy, han har jo striwer … så det er selvgivet :inlove:

SUPER billedeserie! :yah:

Ham Scar er jeg altså lidt vild med! :hjerte:

[QUOTE=Skattekat;930785]Se … det tog ikke engang en måned, nu er du blevet en af os! :rundtosset:

Julia: De to orginaler er SÅ bedårende … men du siger ikke til Anne at jeg har sagt det, vel ? :bebe:
Ja og Teddy, han har jo striwer … så det er selvgivet :inlove:[/QUOTE]

Nej nej Hrönn, det skal nok være vores hemmelighed… :tihi: Og du er altså mere end velkommen til en omgang orientaler-beundring (det tvinger de mig til at skrive!) hvis du kommer forbi de Valby’ske kanter. :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;930785]Se … det tog ikke engang en måned, nu er du blevet en af os! :rundtosset:

Ja og Teddy, han har jo striwer … så det er selvgivet :inlove:[/QUOTE]

HÆÆH HÆÆÆH HÆÆÆH
nu sagde du jo kun Julia :muhaha: det vil sige at andre godt må sige det :p:rundtosset::engel2:

Men vi er enige - de er altså bedårende :wehuu:

[QUOTE=Kimilla;930793]SUPER billedeserie! :yah:

Ham Scar er jeg altså lidt vild med! :hjerte:[/QUOTE]

Du er bestemt ikke den eneste! :hjerte: Lige siden at han mødte mig i januar har han bare haft mig LIGE hvor han vil, det kære lille kattekræ. :inlove:

Tak … det bliver jeg simpelthen nødt til at gøre en dag :inlove:

Sikke en herlig billedserie! Scar er altså dejlig! (ja det er Teddy og Arthur selvfølgelig osse, altså :))

Og sikke et fint nyt banner du har fået dig :slight_smile:

Det synes jeg helt klart at du skal gøre. :smiley:

Tak skal du have Trekkie! Jeg håber ikke at jeg (ubevidst som så ofte) kommer til at støde nogen ved at notere at de har pels på banneret? De er jo nogen hippier!

Ham Scar er altså bare såååå skøn :wehuu:
Herlig fotoserie :thumbup:

Hvor er de skønne :hjerte:

Og Scar er simpelthen kær når han leger rundt :wehuu::wehuu:

En skøn serie. Der er vist megen god underholdning i ham Scarface:hjerte: - og det synes Teddy:hjerte: og Arthur:hjerte: nok også… :klapper:

Det er ikke fantasi, han mangler, ham Scar :ok:

Det er så dejligt med katte, der kan underholde sig selv lidt.

Dejlig fotoserie, og smukke, smukke øjne:hjerte:

Ihh din Scar er simpelthen bare SÅ skøn!!! :smelter:

fnis der er da gang i ham, den smukke dreng! Og sikke mange lege han har fået opfundet på en dag :thumbup: