I Casa Mea Culpa

Har vi også fået familieforøgelse i de tidlige morgentimer.

TortieTrold syntes at natten kunne bruges til at blokke op, og gøre mumma her nervøs, så søvn har vi ikke fået.

Her er lige et glimt af idyllen senere i dag.

Der er 4 drenge og 1 enkelt pigebarn denne gang.:rock:

To røde drenge, ja det gi’r sig selv med choko far, 2 brune drenge og en choko måske chokotortie darling…

Stort tillykke med det flotte kuld
:flag::flag::flag::flag::flag:

stort tillykke… :flag:

Nåårh til lykke!! Hvor et fint kuld -wehuu

Åhhhh tillykke med de fine killinger :flag: :hjertehop:

stort tillykke Linda, med de helt utrolig nuser missebørn og sikke en dejlig stolt mor der ligger der.

MVH
Gitte

Tillykke med Babyerne :smiley:

Farmand har fået sin cigar:høhø:
Marina

Hvor er det dog bare et fantastisk billede :wehuu::wehuu::wehuu:

STORT TILLYKKE med de smukke babyer - dejligt, der var i hvert fald én pige til dig :thumbup:

Tillykke med 5-lingerne :flag:

STORT TILLYKKE med det dejlig burmeser-kuld :inlove::inlove::inlove: Dygtig pige!

Pyt Linda, du kan sove når du bliver gammel :slight_smile:

Knuser fra Cats og Conni

[quote=Marina;512012]Farmand har fået sin cigar:høhø:
Marina[/quote]

Det var godt Miss M, at du har sørget for den, glemte jo helt at advare Mona (hvis hun er her endnu :?) at hendes nordjyske burmeserkæreste endelig blev far hernede hos mig.

Men jeg er så glad for resultatet at jeg laver en dacapo med Torties Mor, hun bærer nemlig lilla, hvad Tortie ikke gør :slight_smile:

Og det gudeskønne temperament den knægt Dragon Heart har, er bare 10-4 at få ind i bestanden.

KH
Linda

Stort tillykke med de dejlige babyer :flag:

Stort tillykke med familieforøgelsen :wehuu:
Glæder mig til at følge dem herinde :slight_smile:

Sikke et dejligt billede:)
Kæmpe til lykke!

Venligst
Dorthe

Tillykke, sikken et skønt billede -love

Åhhh et kært billede Linda :wehuu::wehuu:elsker sådan et billede med en stolt missmor med alle de søde mislinger der spiser hos moren :hjerte::hjerte: Stort tillykke :flag:

Hjertelig tillykke med de små misseunger. Hvor er de fine.
Knus Elin

Stort tillykke med kuldet, det har Tortie Trolden gjort godt. Nu glæder jeg mig så til at høre hvad vi skal have “at spise” :tihi: Mon ikke det bliver til nogen appetitlige navne til dem også?

Ha ha, Z er ikke det nemmeste med mad, slik og drikkevarer, forslag modtages med taknemmelig :slight_smile:

KH
Linda