I dag har Unni fødselsdag - hurra hurra hurra

Yay - i dag bliver Unni pigen 1 år :thumbup: Så synes da lige der skulle et par nye billeder til af tøsebarnet :tihi:

hun har simpelthen den smukkeste fordeling af tortie i mine øjne :ups:

og drille pinde er til for at blive slået ihjel!

hun har selvfølgelig fået kylle til morgenmad og til aften er der taget noget småkød af kronhjort op, som egentligt er tænkt til gryderet, men tror Unni og Yasha skal spise sig mæt i hjort i aften, og så må jeg se, hvor meget der bliver tilbage til mig til biksemad :høhø:

Tillykke din smukke dame :wehuu:

Hun er bare så smuk en kat, og hvad skal man da så næsten med en stamtavle :inlove: Men jeg er jo nok lidt forudindtaget :tihi:
Giv hende et kys fra sin gamle “mor”!
VH
Susanne

Stort tillykke med fødselsdagen Unni :flag:
Smukke, smukke mis :love2:
Hilsen Lisbeth

TILLYKKE du smukke unge Unni…

Du er den smukkeste huskat jeg har set :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen smukke Unni :flag::tillykke:

Smukke, smukke Unni! Hun er virkelig lækker og rigtig i sit es på billederne :hjerte:

Stort tillykke til hende :flag:

Stort tillykke med fødselsdagen Unni :flag::flag::flag::flag:
Håber du er blevet forkælet godt i dag

:tillykke:

Hip Hip HURRA!!!

Stort tillykke Unni… Håber du får en skøn dag

STORT tillykke med din smukke pige :flag::hjertehop::flag:

Jeg må da også ønske Unni tillykke herinde, ligesom jeg gjorde på gnaverforum. Den tøs fortjener en MASSE tillykke’r nemlig. :smiley:

Tillykke med fødselsdagen til et MEGET MEGET MEGET smuk missepige :wehuu:

Et stort tillykke til smukke smukke Unni :wink:
Dejligt at du er blevet super forkælet af din moar :wink:
Hvor har du købt den skønne sofa/seng???

Også tillykke herfra!!

Og jeg kan ikke være mere enig, farvefordelingen er simpelthen så lækker og perfekt!!!:hjerte:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;591523]Et stort tillykke til smukke smukke Unni :wink:
Dejligt at du er blevet super forkælet af din moar :wink:
Hvor har du købt den skønne sofa/seng???[/QUOTE]

sofaen er en gammel model som Banana leaf lavede på et tidspunkt. jeg ville ikke købe den dengang pga. prisen, men ærgrede mig så, da de stoppede med at lave den… Opdagede så, at Maxi zoo en dag, havde en til salg som havde været demo-model i butikken… den stod uden pris og spurgte så hvad de ville have for den, så slap 150,- for den :smiley:
Det er især Yasha som bruger den, men Unni sniger sig også til det nu og da…

[QUOTE=PiaB;591547]sofaen er en gammel model som Banana leaf lavede på et tidspunkt. jeg ville ikke købe den dengang pga. prisen, men ærgrede mig så, da de stoppede med at lave den… Opdagede så, at Maxi zoo en dag, havde en til salg som havde været demo-model i butikken… den stod uden pris og spurgte så hvad de ville have for den, så slap 150,- for den :smiley:
Det er især Yasha som bruger den, men Unni sniger sig også til det nu og da…[/QUOTE]

Den er super lækker :wink:
Men den kan jeg sgi da nok ikke finde mere så :frowning:

og fødselsdagsbarnets dessert her til aften: pæretærte med creme fraise :stuck_out_tongue: jojo hun ved hvad der er godt :smiley:
Spisebordet har været rykket til side og Da Bird’en været fundet frem - DET kunne bruges :stuck_out_tongue: nu ligger hun og slikker creme fraise af poterne - MEGET tilpas - på hendes kradsetræ :smiley:

Stort tillykke til Unni

Ønskes hun af udstillingskæresten Ares ( han glæder sig til at bo ved siden af hende )
og så af Mig ( Henriette:) )

Stort tillykke smukke Unni :tillykke:

Tillykke, Unni - din dejlige tabby-tærte. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Hjortekød, uhm - det lyder godt :wink:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup