I dag skal der slappes af :-)

Og helt uden tømmermænd - jeg blev i går eftermiddags inviteret til nytårsaften sammen med mine børn og deres far, så jeg skulle jo køre hjem.

Til gengæld har jeg besluttet at benytte dagen som jeg ville have gjort med tømmermænd :slight_smile:

Lidt ved computeren, lidt på sofaen - har en håndfuld ulæste Illustreret Videnskab, som jeg skal hygge mig med.

Og i aften skal jeg så have den nytårsmenu jeg havde planlagt i aftes.

:):slight_smile:

Jeg har præcis de samme planer - jeg vil ikke lave dagens gerning - KUN ren hygge med lidt læs, sove, drive, dase, musik, sofa, dyner - måske lidt fjernsyn…

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Og senere på dagen en tur ud i det dejlige frostvejr…

:fryser:

Jeg vil ned og træne i Fitnesscentret lige om lidt og så vil jeg hjem og se Nytårskoncert fra Wien kl. 12.00 - det er ren nydelse :thumbup:

Vi skal også bare hygge, os 4 plus mormor :slight_smile: Lige nu spiller vi kort og skal så se nytårs koncerten om lidt :slight_smile:

Så rent familie hygge uden nogen sure pligter ( Paulo ordnede hele hytten kl 3 i nat skøøøønt :wehu:) rent hygge og afslapning :smiley:

Her står den også på ren afslapning idag. Heldigvis er der intet spor af vores nytårs aften da Finn klarede det hele inden han gik i seng kl 5,30 :thumbup:

Jeg skal også bare slappe af… Uden musik, tv eller andet der kunne finde på at larme!!!

Jeg tager det også bare stille og roligt, har placeret mig i sofaen med den bærbare, med en cola foran mig, og fjernbetjeningen.

Jeg har også tænkt mig bare at slappe af først med at se dvd og kigge kattegale og så tror jeg jeg vil sætte mig og læse en god bog - måske noget om hunde adfærd.

Jeg tager mig tid til at sidde ved computeren med kat på skødet - også selvom mit ben sover og jeg egentlig skal tisse :slight_smile:

Derudover skal jeg snart igang med at se, om jeg kan huske, hvad jeg lærte om at lave hjemmesider - nu jeg har “fået” en mus med både højre- og venstre musemenu :rock:

Nu har jeg slappet af med en film et par timer og har surfet. Nu skal jeg i bad, ud og træne, have en rugbrødsmad, lidt nem aftensmad og så skal jeg besøge nogle venner til en kop nytårskaffe i aften.

Jeg nyder vi har fri idag, lørdag og søndag inden den står på arbejde igen.

jeg ville så omvendt give min højre arm for noget sjovt at lave… jeg er bare slet ikke i humør til at slappe af…

KBH d 1. jan er akkumuleret nedme for alle der ikke har tømmermænd og gerne ville lave noget sjovt og aktivt… (har allerede været til træning)

[quote=Battlestar;316846]jeg ville så omvendt give min højre arm for noget sjovt at lave… jeg er bare slet ikke i humør til at slappe af…

KBH d 1. jan er akkumuleret nedme for alle der ikke har tømmermænd og gerne ville lave noget sjovt og aktivt… (har allerede været til træning)[/quote]

Ærgerligt jeg gjorde rent i går - det ville du ellers have fundet vildt morsomt, tror jeg :tihi:

Men jeg har et par tons affald liggende i haven, der skal på genbrugsstationen - var det noget? :høhø:

Jeg skal bare ikke lave noget som helst i dag :besvimer:

Vi festede til kl. 9.00 i morgen - helt spontant opstået fest, da vi startede med at være Karsten, ungerne og mig. Pludselig var vi omkring 10 voksne og unge(børn) og det var bare såååå hyggeligt.
Børnene startede med at gå omkuld kl. 4.30 i nat, og så ellers frem til kl. 8.30 i morges :tihi:

Vi har HYGGET big time alle sammen i går, men hjemmet lignede et katastroferamt område her i eftermiddags da jeg vågnede -what

Ja ja - vi har fået ryddet op og vasket gulve, så NU står den på total afslapning :thumbup:

Vi stod sent op i dag, selvom vi ikke festede eller noget igår. Flemming faldt i søvn på sofaen lidt efter midnat, og jeg så film og tv til ved 2:30-tiden.

I dag har vi så stenet på sofaen med 2 film, og først her inden for den sidste time har vi været i bad. Jeg har lige gjort aftensmaden klar - biksemad af rester fra igår - vi har endda også, så vi kan få både forret og dessert, men jeg tror, vi holder os til desserten (frugtsalat) i dag :slight_smile:

I aften skal vi bare stene endnu mere!

[quote=Vivi_Fletcher;316859]Ærgerligt jeg gjorde rent i går - det ville du ellers have fundet vildt morsomt, tror jeg :tihi:

Men jeg har et par tons affald liggende i haven, der skal på genbrugsstationen - var det noget? :høhø:[/quote]

ja det var da ligefør… den her dag har bare været SÅ kedelig!!

takker for tilbuddet… -LOL

[quote=Battlestar;316962]ja det var da ligefør… den her dag har bare været SÅ kedelig!!

takker for tilbuddet… -LOL[/quote]
Du skulle da bare have ringet så kunne du komme forbi til en kop te og missehygge :wehuu:

Vi har også bare slappet af idag :slight_smile: Dog var vi lige ude og handle i døgnnetto og så har peter boret mine to hoptimister op (håber ikke overboen havde for mange tømmermænd :tihi::ups:)

Vi har haft gæster! Naboerne kom til hotdogs som skulle have været natmaden i aftes - men ingen kunne spise noget, så vi udsatte det til idag, hvor vi rykkede afterparty’en hjem til os. Vi var i seng omkring 01.30, mætte, ædru men totalt mørbankede :).

Jeg har haft en megatømmermænddag og bestilte take-away.

Nu falder jeg i søvn til Die Hard 4.

Jeg havde købet Tiger Woods nye DVD “Mine 18 bedste huller” og hvor blev jeg bare skuffet, da det gik op for mig det var om golf :S

:stuck_out_tongue: