I dag skal der slappes af :-)

[quote=M&M-mor;317120]Jeg havde købet Tiger Woods nye DVD “Mine 18 bedste huller” og hvor blev jeg bare skuffet, da det gik op for mig det var om golf :S

:p[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja, han har vist haft lidt travlt med hullerne på det sidste…og måske kommer der en dag en video med det— så giv ikke op…

:besvimer:

Vi havde gæster, både familie og 3 af Nickis venner og hans kæreste. Familien gik hjem kl. halv 5 og Thomas og jeg gik i seng kl. 5. Nicki og hans gæster lagde sig da på madrasser og sofaer i stuen og så film til kl 7 (dem af dem der holdt så længe altså)
Vi stod op kl. 13, og spiste alle morgenmad sammen. Derefter gik Thomas og børnene ud og ryddede op på fortorvet, mens jeg tog pynt ned i stuen. Da de kom ind hjalp Nicki og hans kæreste mig, så gik det dejlig hurtigt. Støvsugning og gulvvask må vente til i morgen, det orkede jeg ikke lige i dag.
Vi har stenet til et par film i løbet af dagen, den ene var Up og den anden Coraline. Nummer 2 film var ikke så spændende, så jeg valgte at snuppe en morfar. Vi spiste aftensmad kl. 21 mens vi så American Pie 6. Nu ser vi Welcome to the Jungle der kører på Dr 1 mens vi begge nørder med vores bærbare.

Der er ingen af os der har tømmerbasser, men min arm er ret øm, da vi alle har spillet en masse Wii hele natten :tihi: