"I den underste køje"

Har Mosquito mon taget skade af at vokse op sammen med alle misserne :?
Han er ihvertfald lige så glad for kradsestativet som de er :høhø:
Hilsen Lisbeth

:lol::lol:
Den er ski da også som lavet til den bette fis :hjerte::hjerte:

Deler kattene gerne med ham ??

Den er ski da også som lavet til den bette fis :hjerte::hjerte:

Deler kattene gerne med ham ??[/QUOTE]

Gerne og gerne…det er de nød til…Bibi og Mosquito tror at de ejer det hele :S
De er nok små ( Bibi 2,5 kg og Mosquito 1,6 kg) men det ved de ikke og af og til er de altså stygge så jeg må holde med misserne :tihi:
F.eks når der er kylling på fadene så mener Bibi at hun har førsteret til at få en plads og den viger hun kun nødig fra eller deler kylling med misserne :høhø:

Hver eneste gang der er Coon Danica-billeder sidder jeg og smiler og er glad…den gang var ingen undtagelse

Men hunde kan ikke klatre, vel? Så de må nøjes med underste køje, som vel heller ikke er så intereressant for kattene… :stuck_out_tongue:

Hihi, synes han mangler lidt størrelse i benstammerne, lidt halelængde og bedre placerede ører for at kunne gå for at være en maine coon. :wink:

Ej hvor er han nuser, jeg elsker bare når du viser billeder, de skaber altid godt humør og du har jo bare så lækre nogle dyr.

MVH
Gitte

Hvor er det skønt at se andres hunde, der tror de er katte.

Hunde kan til en vis grænse godt klatre, især hvis platformene er lidt forskudt.
Se bare min missegravsevovse.

Haha Lisbeth, der er altid liv og glade dage hjemme hos jer :smiley:

[QUOTE=Jeanette;541992]Hvor er det skønt at se andres hunde, der tror de er katte.
Hunde kan til en vis grænse godt klatre, især hvis platformene er lidt forskudt.
Se bare min missegravsevovse.
[/QUOTE]

Det ville jeg gerne se, men øv - der kommer bare en fejlmeddelelse om “Forkert Vedhæftet fil specificeret.”
Har du mulighed for at lægge missegravsevovsen ind i dit album i stedet? :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;542007]Det ville jeg gerne se, men øv - der kommer bare en fejlmeddelelse om “Forkert Vedhæftet fil specificeret.”
Har du mulighed for at lægge missegravsevovsen ind i dit album i stedet? :-)[/QUOTE]

Så har jeg fået lavet et album med missegravsevovsen http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=1405

Billederne hvor hun er på vej op i kradsetræet er fra efteråret 2007, det tog lang tid at lære hende at det er forbudt for hende at kravle i kradsetræer. :thumbdown: teddu elsker samværet med kattene og syntes det er dybt uretfærdig, når jeg sætter gitter i dørene ind til killingerne :frowning:

[QUOTE=Jeanette;542097]Så har jeg fået lavet et album med missegravsevovsen http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=1405
Billederne hvor hun er på vej op i kradsetræet er fra efteråret 2007, det tog lang tid at lære hende at det er forbudt for hende at kravle i kradsetræer. :thumbdown: teddu elsker samværet med kattene og syntes det er dybt uretfærdig, når jeg sætter gitter i dørene ind til killingerne :([/QUOTE]

Skønne og sjove billeder, Jeanette - mange tak skal du have. Så har man set det med. :slight_smile:

Jeg må dog bemærke, at vores gamle Milly siger, det er “snyd at bruge de forskellige platforme som hylde”. Trods sine 16½ år tager hun stadig træet fra gulv til loft uden at bruge andet end søjlerne. Hun mener også, at “gravhunde har en helt urimelig fordel i kraft af deres længde”. Men det er naturligvis bare sådan noget katte siger, for at have træerne for sig selv… :smiley:

[QUOTE=Jeanette;542097]Så har jeg fået lavet et album med missegravsevovsen http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=1405

Billederne hvor hun er på vej op i kradsetræet er fra efteråret 2007, det tog lang tid at lære hende at det er forbudt for hende at kravle i kradsetræer. :thumbdown: teddu elsker samværet med kattene og syntes det er dybt uretfærdig, når jeg sætter gitter i dørene ind til killingerne :([/QUOTE]

Hvor er hun sød og dygtig.
Ja så højt kan vores små ikke kravle op, men de ville helt sikkert gerne…