Han flytter forhåbentlig snart herhjem permanent. Han er fem år og elsker katte (og kaniner - skøre hund har boet sammen med to kaniner, der gik løse:-)) og kattene ser ham lige lidt an, meeeen han gør jo ikke noget, så ok, så gider vi heller ikke:-)
Jeg har nogle praktiske ting, der skal falde på plads med mit arbejde. Det SKAL bare lykkes, for jeg er vild med den hund.
Han er en korthåret collie - og nej det er ikke en forvokset gårdhund:klapper:Det spurgte en sød dame mig om i Viborg i går:cool: For han ligner jo ikke Lassie, men snarere Ratata fra Lucky Luke:høhø::høhø: - Også i sind og væremåde…
Hvis han ser lidt mølædt ud, så skyldes det stress (de andre hunde bider ham og trykker ham, så det er derfor han skal væk). Jeg forventer at råfodre og rette den pels op. Et bad vil også gøre en del:ups: Kattene synes han lugter lidt
Og det er helt ok, at nogle ikke synes han er pæn - jeg har fortalt ham, at når en finger peger ud, så peger tre direkte tilbage på en selv
PS Eddie havde jeg frygtet lidt for han er så sensitiv - men han synes om denne hund af ukendte årsager, så det er helt utroligt. Måske fordi de begge to er nogle slanke pinde og han kan se nogle kvaliteter i at være to i hjemmet af den type
Tip skældte ud - MED lyd - men når hunden bare vender sig og sover, så falder det lidt til jorden…
Tara og Nanoq synes han er sej og helt ok, men når han snuser til dem, siger de Iiiiiiih og får en rund ryg - nok mest fordi det kilder
Fie bor lidt oven på skabet - men hun ser ikke bange ud. Det er som om, hun lige skal se ham an. Tid tid tid, tænker jeg.
Lige nu sover de alle seks i stuen rundt omkring. Sirius plejer jo at sove i ske med katte på sofaen, men der er vi ikke helt endnu.
Han ser utrolig sød og dejlig ud Helle Og hvor er det dejligt at høre at dine missere tager godt i mod ham… Også selvom han jo kunne være lidt farlig:tihi:
Fie er lige flyttet ned fra skabet - det blev lidt irriterende i længden at sidde deroppe uden at få opmærksomhed for det, så gik hun direkte ned og hen til Sirius som bare sov videre - og så var hendes hale helt oppe i luften, da hun gik videre, så sej syntes hun, at hun var
De andre ligger nu på deres vanlige pladser og sover. Eddie dog næsten sammen med Sirius - han synes bare den hund er GUD!
syntes at han ser rigtig dejlig ud,og det lyder til at han har et godt sind,også sammen med katte.
pelsen kan der jo nok gøres noget ved ,med det rette foder .
tillykke med ham
Tillykke med ham, jeg kan rigtig godt lide den korthårede udgave af collien, så syntes han er rigtig smuk. Og som Bente sige, en hundeven er bare et must
Jeg havde engang en huskat der var så grim at hun gik under navnet ‘Gysse’, men hun var simpelthen så god som dagen var lang. Nok den bedste kat ever, med det smukkeste sind.
Ligeledes havde jeg et gadekryds som bestemt heller ikke var en køn hund, men den var også god som dagen var lang. Så jeg har kun gode erfaringer med de mere kiksede af slagsen:D
Præcis med mennesker, det er det indre der tæller. Det er vi jo nogle stykker der er nødt til at sige:klapper:
Puha hvor starter jeg… Joh jeg får ikke min hund og jeg er sønderknust.
Det viser sig, at der en aftale på Sirius om, at han ikke må videreformidles, for så skal en tysk opdrætter have ham. Hun henter ham derfor i weekenden til Tyskland.
Han er derfor leveret retur og det er jeg rigtig ked af.