I / det er da bare fantastisk

Ja med overskriften mener jeg at i er da bare fantastiske og jeg ved virkelig slet ikke hvad jeg skulle have gjordt uden jer, som har været lyn hurtige til at besvare mine spørgsmål vedr. Sammen føring af dé to misser, for det er da bare gået så super godt og hurtigt syntes jeg, der bliver tumlet her til den helt store guldmedalje, dog syntes den lille godt det kan blive lidt for meget engang imellem også må man jo bare forsvare sig med en gang knurren og det acceptere den store promte. Og når alt så bare bliver alt alt for meget for den lille ja så er det jo godt at kunne lægge sig i madmors skød og sove.
Ja dé spiser sågar af samme madskål så i aftes var jeg ved at tænke at det da kun var nødvendigt med en madskål.

Og grunden til at alt det er lykkedes så hurtigt og så godt (ha jeg syntes godt jeg kan tillade MIG at sige det er lykkedes så godt jeg har trods alt kun haft den lille i 2 1/2 døgn ) er i hvertfald også JERES SKYLD HERINDE For ellers havde jeg haft forstyrret ja og måske ødelagt meget af deres leg fordi jeg ville have haft troet dé havde slpsset for alvor

SÅ TUSIND TAK TIL JER HERINDE.

nu kommer det næste projekt så og det er de er alene sammen har indtil nu haft den snildt ad når jeg ikke har været hjemme

Godt at høre, Anne. Der mange ting at tage stilling til, når man har fået kat, men så er det godt at kunne trække på al den erfaring, der er samlet her på Kattegale. Det har jeg også glæde af hver eneste dag. :ok:

Det er vel nok dejligt, at det er gået så hurtigt med de to at finde hinanden. Det vigtige er jo, at den lille kan sige fra, og at den store så respekterer det. Det skal såmænd nok gå med at lade dem være alene, men du vil sikkert være nervøs hele tiden, indtil du kommer hjem og finder dem i god behold :høhø:

Jeg har lært mere, end jeg kan remse op, ved at være herinde, så jeg kan sagtens følge dig der :cool2:

Dejligt at høre, at en sammenføring kan gå så hurtigt :thumbup:

Og ja man kan lære meget af alle de kloge hoveder herinde :slight_smile:

Skønt at høre… Og du har ret - denne side og brugerne herinde har bare styr på sagerne… Der er altid gode råd…:slight_smile:

Men må jeg anbefale en ting??? Jeg ville nok beholde to madskåle. Ikke fordi de ikke kan dele, men ER der perioder, hvor den ene spiser mere end den anden, eller der er andre grunde til at de ikke lige er “bedste venner”, er det rart med 2 skåle, så de kan få lidt fred til deres mad. Mine har også to - og de er virkelig bedste venner… Men det er “spændende” med to skåle, for de er hver især overbeviste om at det, den anden kat æder, må være 10000 gange bedre end det man selv er igang med. Der blir byttet skåle, der blir spist af samme skål - og ja generelt er det bare rart med 2. Bare et tips fra mig - ikke sikkert alle er enige :wink:

[QUOTE=Marianne;715896]Skønt at høre… Og du har ret - denne side og brugerne herinde har bare styr på sagerne… Der er altid gode råd…:slight_smile:

Men må jeg anbefale en ting??? Jeg ville nok beholde to madskåle. Ikke fordi de ikke kan dele, men ER der perioder, hvor den ene spiser mere end den anden, eller der er andre grunde til at de ikke lige er “bedste venner”, er det rart med 2 skåle, så de kan få lidt fred til deres mad. Mine har også to - og de er virkelig bedste venner… Men det er “spændende” med to skåle, for de er hver især overbeviste om at det, den anden kat æder, må være 10000 gange bedre end det man selv er igang med. Der blir byttet skåle, der blir spist af samme skål - og ja generelt er det bare rart med 2. Bare et tips fra mig - ikke sikkert alle er enige ;)[/QUOTE]

Jeg er faktisk gået den modsatte vej med mine. Har ellers altid brugt en skål til hver, men da jeg fik Abasi, møvede han sig hele tiden ind foran Asani og tog maden i hans skål. Hvilket fik Asani til at fortrække. Da de fik en stor tallerken, holdt det op :slight_smile:

Dé har skam også stadig 2 madskåle, men nu er den ældste heldigvis blevet så klog at han bare går ind ber siden af hvor den lille har siden stående, for den lille er lyn hurtig til at spise sin våd mad og lige så med den gamles

Lyder godt!!! :ok:
Jeg er nemlig også glad for at være her med kloge kattegale!!