I eftermiddag er det vasketid

For Mercedes og Bugatti altså - de skal jo være fine til udstilling på søndag!

Forhåbentlig går det bedre end sidste gang, men vi har også taget en masse af de gode råd i den anden tråd til os, bla. har vi købt et badekar på stativ, så vi kommer op at stå, så går det forhåbentlig lidt nemmere!

Vi var på besøg hos deres opdrættere i sidste uge, hvor vi også fik en masse gode tips og tricks - og endda lidt ordentlig shampoo, så farverne kan blive fremhævede osv. Så må vi se, om det gør en forskel :slight_smile:

Kryds fingre for at vi overlever vaskeriet i eftermiddag :kryds: :stuck_out_tongue:

:kryds::kryds::kryds:

Held og lykke vask af katte. :slight_smile:

Smider lige lidt afsted!! :kryds::kryds:

Hvordan gik det med seancen?:kryds:

Det gik vist bedre end sidste gang. Vi startede med Mercedes, som tog det nogenlunde, og bagefter var det så Bugattis tur. Han startede med at tage det pænt, men halvvejs igennem, så syntes han absolut ikke, at det var sjovt længere, og så strittede han bare MEGET imod, så vi måtte slås lidt med ham. Han er altså stor og stærk af en killing at være (4,5 kg)!

Men det gik, og nu er de begge fine og tørre. Vi havde ikke mod på at føntørre, så de fik lov at lufttørre.

Held og lykke på udstillingen :wehuu: søde Jane + misserne.
Også en kærlig hilsen til Flemming.

Alle vaskerådene må i øvrigt have hjulpet for Bugatti fik kommentaren “well groomed” og Mercedes var “Excellent groomed” :thumbup:

Det er bare noget som man bliver stolt over at få at vide, super at læse det er gået så godt for dig :smiley:

og øv at jeg ikke fik hilst på dig og sat ansigt på dig :ked:

[quote=Sabrecats;174263]Det er bare noget som man bliver stolt over at få at vide, super at læse det er gået så godt for dig :smiley:

og øv at jeg ikke fik hilst på dig og sat ansigt på dig :ked:[/quote]

Det hele gik bare perfekt!

Ja, det var da ærgerligt! Vi hilste ellers på en hel masse, og specielt til sidst var det helt kaotisk, fordi der kom en masse og sagde tillykke, og vi var stadig helt rundforvirrede og oppe at køre :smiley:

Men vi når det forhåbentlig en anden gang - jeg tror, vi er enige om, at det ikke er sidste gang, at vi prøver det.