I er altså for dejlige - Indflyttergave

Ja, som overskriften siger… I er for dejlige -kramer

Her går man ligeså stille og tuller rundt med Jeanette -hæhæ
Og pludselig bliver man overdænget med gaver, som stod uden for døren da jeg kom hjem -uha

Det er nogle af i dejlige brugere her på Kattegale der var gået sammen om en kontorstol… Hvor er jeg dog bare glad for den, for hold op hvor jeg manglede sådan en (min hund Emma spiste jo den gamle) -høhø
Hver gang (næsten) :stuck_out_tongue: jeg sætter mig i den, så vil jeg sende jer en kærlig tanke -forelsket
Jeg er både meget rørt -love … og meget forlegen over at modtage sådan en gave -upssa

1000 mange tak skal i have… Ja, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er bare så rørende at fremmede mennesker (de fleste) går ud at køber gave til mig -ked

Det gør det sandelig ikke bedre, at der så også var det lækreste havebord + 4 stole fra Johnny & Tonya.
Tak, Tak , Tak Johnny & Tonya -kramer
Det er bare så flot et bord, det skal stå ude på gårdspladsen i solen… og der kommer jeg forhåbentligt til at drikke mange kopper kaffe ved -weee

Der var et sødt kort lagt ved gaverne … selvfølgelig med en lille kat på -love

[i]Kære MB
Tak fordi du gad lave et pragtfuldt forum til os.
Derfor skal du have en indflyttergave.
Kærlig hilsen

May-Britt S
Anne K
Birthe
Johnny
Sine Gry
Troldemor
Winnie
Janni
Charlotte D
Annette O
Karina
Pernille H
Majbritt P
Karen P
Mai
Poly-Cats
Missemor
Gitte E
Heidi B
Dk Kefir Annette
[/i]

Endnu engang 1000 tak allesammen… i er PRAGTFULDE -blomst -bear

-hop

-kramer

NEJ DU ER FOR DEJLIG

-gruppekram -hop -gruppekram

Taler lige for mig selv :smiley:

Det er MIG som takker,MB -forelsket

Glæder mig at du kunne bruge en hilsen fra de KatteGale

-kramer -kramer

Enig -thumbs

X-2

Det var så lidt søde.

jamen, man får jo som fortjent. -høhø
er da glad for at det var noget der kunne bruges
nu kan du jo invitere på kaffe ude på gårdspladsen osse.
vi havde jo den skønneste tilskuer på, da vi aflevere gaven, nemlig en nuser boxervuf, han sad glad og gøede i vinduet

I får lige nogle flere krammere… fordi i er så
DEJLIGE -kramer -kramer -kramer

Johnny: Jamen der skal helt sikkert inviteres på kaffe ude på gårdspladsen -weee
Hunden du så overe i stalden, det var Emma -hæhæ
Jeg bliver nød til at lukke dem derover når jeg ikke er hjemme, for ellers æder hun resten af hvad jeg har i huset -græd

udover det ville jeg ha haft et video kamera sat op på din gårdsplads for at ha set dit udtryk i ansigtet da i trillede ind på gårdspladsen -høhø -høhø -høhø -høhø

Velbekomme. Jeg vil glæde mig til at hygge sammen med dig på gårdspladsen på et tidspunkt [oregonian_bear9.gif]

-rofl
Jaaaah -hæhæ

For jeg synes da bestemt ikke det stod der da vi kørte -xxrotflmao

Jeg blev da en smule forvirret, var ved at tro jeg var med i en tv3 udsendelse -tihi -tihi -tihi

Det finder vi lige en dag til May-Britt -thumbs Nu skulle sommeren jo være på vej igen -waytohot

Det finder vi lige en dag til May-Britt -thumbs Nu skulle sommeren jo være på vej igen -waytohot [/quote]

Jeps og vi har FERIE fra i dag og 2 uger frem. Så skal vi rigtig ud og fræse :stuck_out_tongue:

Det finder vi lige en dag til May-Britt -thumbs Nu skulle sommeren jo være på vej igen -waytohot [/quote]

Jeps og vi har FERIE fra i dag og 2 uger frem. Så skal vi rigtig ud og fræse :P[/quote:3axhc58y]

Skøøøøøønt May-Britt -wehu -wehu -wehu

ups ups ups har lige opdaget vi har lavet en brøler

kefir annette har skam osse været med i gaven så hende må du så sandelig huske lige at skrive på kortet osse

Nej for søren da -uha Annette Kefir må vi sandelig ikke glemme -ked

1000 tak også til dig Annette -kramer

Det var bare så sødt af jer -love

Jeg vil gerne sige, at der vist er rigtig mange flere, som gerne ville have været med i gaven, hvis de havde vidst at der blev samlet ind. Til jer der tænker sådan - Det er meget længe siden, vi lavede indsamlingen (så længe siden så JEG havde glemt det), så det har bestemt ikke været for at holde nogen udenfor. Det skal du også vide MB.

[/quote:2lqstkx0]

Taaaaark -HUG

[oregonian_bear9.gif]

May-Britt -thumbs

Enig -thumbs

samtiddig vil jeg sige at det er opstartengruppen/udbryderne fra kg der er blevet spurgt og kun dem, grunden til at i andre ikke er spurgt er fordi det ku tolkes som om i skulle betale for at deltage i forummet her.

I er simpelhen SÅ søde -love
Selv om der ikke er navne på, så skal i vide, at blot tanken gør mig varm om hjertet :slight_smile:
Tak -HUG