I form kvindeløb 2010 Odense

Så er jeg tilmeldt til Kvindeløbet i Odense 2. Maj, så nu håber jeg godt nok at mit ben vil være med. Jeg fik grønt lys i sidste uge til at gå i gang med at genoptræne mit ben efter brudet i september.

Er der andre herinde fra der skal være med til kvindeløbet 2010? :slight_smile:

Nope, jeg kan bare ikke så godt finde ud af det der med at løbe. Tror det har noget at gøre med at jeg aldrig gør det!!

Men synes det er super fedt når nogen gør det!

Har OVERVEJET det et par gange, men synes det er alt alt for koldt til at begynde at løbetræne uden for endnu :S

Iiihh du skal da med :thumbup: så løber vi sammen :høhø:

Altså ud over at det er møg-koldt uden for - så er jeg så meget ude af form, som man kan komme :ups: Så tror bestemt ikke du skal ønske dig at løbe med mig… :tihi:

Det er jeg jo også:tihi: jeg løb jo for voldsomt før og brækkede fodledet, så jeg har kun tilmeldt mig 5 km, og jeg skal virkelig starte meget meget stille og roligt hvis ikke min skade skal komme igen :slight_smile: og jeg er virkelig ikke i form pt haha

Nu må vi se. Hvornår er der seneste tilmelding?

Overvejer det stærkt, Sine :slight_smile: Kunne være min træning (ahemmm :ups:, eller mangel på samme) bliver mere målrettet og motiveret, hvis jeg har noget at træne til… Ellers må jeg give den gas næste år. Skal lige tænke over det :slight_smile: