Lucifer var på sin første tur i haven i går [bigloony] Og det fik jeg lidt billeder af -blomst
Han nød og være i haven og jeg fik plantet lidt forårsblomster -høhø
Lucifer var på sin første tur i haven i går [bigloony] Og det fik jeg lidt billeder af -blomst
Han nød og være i haven og jeg fik plantet lidt forårsblomster -høhø
Dejlige billede af en skøn misser. -wehuu -wehuu
Fine billeder fra en dejlig solskinsdag
Skøn mis, ham Lucifer
Hmmm … nu er jeg NØDT til at spørge, udfra disse billeder og dem af ham hvor han sidder på trappen … bor du i Birkehegnet :?
Flot misser, ham Lucifer
Dejlige billede af en skøn mis.-love
Hvor er han bare dejlig og det ser ud til at hen nyder at være ude
Sikke da en dejlig sort mis - han ser ud til at nyde det dejlige udeliv.
[quote=Skattekat;134852]
Hmmm … nu er jeg NØDT til at spørge, udfra disse billeder og dem af ham hvor han sidder på trappen … bor du i Birkehegnet :?
Flot misser, ham Lucifer [/quote]
-karen-karen-karen
Jeg tror, at du går rundt med en lille detektiv i maven ?
Hvis du kan genkende en adresse ud fra lidt grønt græs, lidt mursten og en sort kat - så har du min dybeste respekt.
…måske skulle du søge ind til politiet, de er alt for længe om at opklare diverse sager…
:fløjte:
Dejlige billeder, han ser ud til at nyde det.
Lækker dreng
[quote=Therese;134878]-karen-karen-karen
Hvis du kan genkende en adresse ud fra lidt grønt græs, lidt mursten og en sort kat - så har du min dybeste respekt.
…måske skulle du søge ind til politiet, de er alt for længe om at opklare diverse sager…
:fløjte:[/quote]
Hæ, hæ det er nok også lidt ud fra trappe billederne indenfor…
Men ja lidt temmelig imponerende…
[quote=Therese;134878]-karen-karen-karen
:fløjte:[/quote]
[quote=Timebandit;134911]Hæ, hæ det er nok også lidt ud fra trappe billederne indenfor…
Men ja lidt temmelig imponerende… :)[/quote]
Så du bor der ?? Hehe … det slog mig da jeg så trappe-billederne, men tænkte: Ejjjj … de trapper ser man squ mange steder :rulleøjne:
Jeg boede der i 10 år, så det må være brændt ind på nethinden … og så vender dit hus åbenbart til samme side som det jeg boede i (de er jo spejlvendt) … du bor måske i mit gamle hus
[quote=Skattekat;134918]Så du bor der ?? Hehe … det slog mig da jeg så trappe-billederne, men tænkte: Ejjjj … de trapper ser man squ mange steder :rulleøjne:
Jeg boede der i 10 år, så det må være brændt ind på nethinden … og så vender dit hus åbenbart til samme side som det jeg boede i (de er jo spejlvendt) … du bor måske i mit gamle hus [/quote]
Hæ, hæ ja så kan jeg vist ikke løbe fra det -høhø Vi er så næsten kun lige flyttet ind… men det er altså dejligt at få lidt have og gård til For vi kommer fra en kedlig lejlighed
Og Lucifer nyder i hvert fald at kunne komme ud -høhø
Ja, de huse er helt OK og haven er ikke større en at det er liiige til at overkomme, at passe den
Han er skønt … Den nye verden udenfor er lidt stor
Hrönn hvor er du skrap , om de så var taget i min egne have ville jeg ikke kunne have set det
Han er dejlig -lovelove Gode billeder - tak for kigget
[quote=Kaja;134960]
Hrönn hvor er du skrap , om de så var taget i min egne have ville jeg ikke kunne have set det [/quote]
Det er så spørgsmålet … hvem siger det mest om, mig eller dig ?? :fløjte::fløjte::fløjte:
Tak søde -høhø
[quote=Skattekat;135212]Det er så spørgsmålet … hvem siger det mest om, mig eller dig ?? :fløjte::fløjte::fløjte:
Tak søde -høhø[/quote]
:p…
Hvor er han da dejlig og smuk. Det ser ud til at nyder den friske luft