I haven

Lucifer var på sin første tur i haven i går [bigloony] Og det fik jeg lidt billeder af -blomst

Han nød og være i haven :slight_smile: og jeg fik plantet lidt forårsblomster -høhø

Dejlige billede af en skøn misser. -wehuu -wehuu

Fine billeder fra en dejlig solskinsdag :slight_smile:

Skøn mis, ham Lucifer :inlove:

Hmmm … nu er jeg NØDT til at spørge, udfra disse billeder og dem af ham hvor han sidder på trappen … bor du i Birkehegnet :?

Flot misser, ham Lucifer :wehuu:

Dejlige billede af en skøn mis.-love

Hvor er han bare dejlig og det ser ud til at hen nyder at være ude :slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Sikke da en dejlig sort mis - han ser ud til at nyde det dejlige udeliv.

[quote=Skattekat;134852]
Hmmm … nu er jeg NØDT til at spørge, udfra disse billeder og dem af ham hvor han sidder på trappen … bor du i Birkehegnet :?

Flot misser, ham Lucifer :wehuu:[/quote]
-karen-karen-karen

Jeg tror, at du går rundt med en lille detektiv i maven ?

Hvis du kan genkende en adresse ud fra lidt grønt græs, lidt mursten og en sort kat - så har du min dybeste respekt.
…måske skulle du søge ind til politiet, de er alt for længe om at opklare diverse sager…
:fløjte:

Dejlige billeder, han ser ud til at nyde det.
Lækker dreng :wehuu:

[quote=Therese;134878]-karen-karen-karen

Hvis du kan genkende en adresse ud fra lidt grønt græs, lidt mursten og en sort kat - så har du min dybeste respekt.
…måske skulle du søge ind til politiet, de er alt for længe om at opklare diverse sager…
:fløjte:[/quote]

Hæ, hæ det er nok også lidt ud fra trappe billederne indenfor…
Men ja lidt temmelig imponerende… :slight_smile:

[quote=Therese;134878]-karen-karen-karen

:fløjte:[/quote]

[quote=Timebandit;134911]Hæ, hæ det er nok også lidt ud fra trappe billederne indenfor…
Men ja lidt temmelig imponerende… :)[/quote]

Så du bor der ?? Hehe … det slog mig da jeg så trappe-billederne, men tænkte: Ejjjj … de trapper ser man squ mange steder :rulleøjne:

Jeg boede der i 10 år, så det må være brændt ind på nethinden … og så vender dit hus åbenbart til samme side som det jeg boede i (de er jo spejlvendt) … du bor måske i mit gamle hus :tihi:

[quote=Skattekat;134918]Så du bor der ?? Hehe … det slog mig da jeg så trappe-billederne, men tænkte: Ejjjj … de trapper ser man squ mange steder :rulleøjne:

Jeg boede der i 10 år, så det må være brændt ind på nethinden … og så vender dit hus åbenbart til samme side som det jeg boede i (de er jo spejlvendt) … du bor måske i mit gamle hus :tihi:[/quote]

Hæ, hæ ja så kan jeg vist ikke løbe fra det -høhø Vi er så næsten kun lige flyttet ind… men det er altså dejligt at få lidt have og gård til :slight_smile: For vi kommer fra en kedlig lejlighed :thumbdown: Og Lucifer nyder i hvert fald at kunne komme ud -høhø

Ja, de huse er helt OK og haven er ikke større en at det er liiige til at overkomme, at passe den :thumbup:

Han er skønt :wehuu:… Den nye verden udenfor er lidt stor :slight_smile:

Hrönn hvor er du skrap , om de så var taget i min egne have ville jeg ikke kunne have set det :tihi:

Han er dejlig -lovelove Gode billeder - tak for kigget :slight_smile:

[quote=Kaja;134960]

Hrönn hvor er du skrap , om de så var taget i min egne have ville jeg ikke kunne have set det :tihi:[/quote]

Det er så spørgsmålet … hvem siger det mest om, mig eller dig ?? :fløjte::fløjte::fløjte:

Tak søde -høhø

[quote=Skattekat;135212]Det er så spørgsmålet … hvem siger det mest om, mig eller dig ?? :fløjte::fløjte::fløjte:

Tak søde -høhø[/quote]

:p…

Hvor er han da dejlig og smuk. Det ser ud til at nyder den friske luft :wehuu::wehuu::wehuu: